ضرورت ايجاد دفتر مشترك تشكل هاى تعاون و كار

خلیلی گفت: در بدنه تعاون پس از ادغام وزارتخانه هاى تعاون، كار و رفاه اجتماعى تضعیف ایجاد شده و ضرورت ايجاد دفتر مشترك تشكل هاى تعاون و كار احساس مى شود.

«باقر خليلى»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، با اشاره به تضعيف بدنه تعاون پس از ادغام وزارتخانه هاى تعاون، كار و رفاه اجتماعى گفت: ضرورت ايجاد دفتر مشترك تشكل هاى تعاون و كار احساس مى شود.

رئيس اتاق تعاون آذربايجان غربى افزود: در حال حاضر در برخى از شهرهاى استان آذربايجان غربى از جمله شهرستان خوى، به عنوان دومين شهر استان در بخش تعاون، نيروى كارشناسى وجود ندارد و اين موضوع ضعف اساسى براى مديريت محسوب مى شود.

این مسئول ادامه داد: در این راستا بنظر مى رسد اگر دفتر مشترك تشكل هاى تعاون و كار در استان تشكيل شود مى تواند نه تنها در توانمند سازى هر دوبخش تعاون و كار مؤثر باشد بلكه در اصلاح سيستم مديريتى اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعى نيز مفيد و تأثير گذار شود.

خلیلی بیان کرد: همچنين با ارائه مشاوره هاى لازم به قواى سه گانه، بالاخص در قوه مجريه يعنى در دولت جديد كه در حال حاضر مشغول اصلاح سيستم مديريتى در وزارتخانه ها و دستگاه هاى اجرائى است نقش اساسى ايفا كند .

رئيس اتاق تعاون آذربايجان غربى خاطر نشان كرد: پيشنهاد تشكيل دفتر مشترك تشكل هاى تعاون و كار به رياست اتاق تعاون ايران ارائه گرديد و با شناختى كه از مسئولين اتاق تعاون ايران دارم بى شک اقدامات اساسى صورت خواهد گرفت.

کد خبر 1094774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha