باند کپی کارت های بانکی در کرج بازدداشت شدند/ رمز کارت خود را در اختیار دیگران قرار ندهید

مددی با اعلام خبر دستگیری اعضاء باند کپی کارت های بانکی در کرج گفت: اعضای یک باند با کپی کارت های بانکی اقدام به خرید طلا با حساب قربانیان خود می کردند بازدداشت شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «حسن مددی» در جمع خبرنگاران در خصوص اعلام خبر دستگیری اعضاء باند کپی کارت های بانکی در کرج گفت: اعضای یک باند با کپی کارت های بانکی اقدام به خرید طلا با حساب قربانیان خود می کردند بازدداشت شدند.

 

دادستان عمومی و انقلاب کرج افزود: در جریان بررسی پرینت حساب از شخصی که به پلیس فتا مراجعه کرد و متوجه برداشت از حساب خود شد دستور بررسی صادر شد.

 

وی با اشاره به اهمیت اقدام پلیس فتا بیان کرد: با بررسی فیلم دوربین های مداربسته مشخص شد که زن و مردی پس از مراجعه به طلافروشی با کپی تهیه شده از کارت مالباخته اقدام به خرید طلا کردند.

 

وی اظهار کرد: در جریان تحقیقات ۲ مرد سابقه دارد و زنی که همسر قلابی یکی از آن ها بود با ورود به طلافروشی اقدام به خرید طلا می کردند.

 

دادستان عمومی و انقلاب کرج توضیح داد: این باند در مناطقی همچون شهرک صنعتی گلبون، شهرک صنعتی پرند، جاده بهشت زهرا(س)، محدوده آزادگان در کرج با عنوان میوه فروش کنار خیابان بساط می کرند و پس از خرید مردم و پرسیدن رمز کارت بانک اقدام به کپی کارت و خرید طلا می کردند.

 

 

کد خبر 1095118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha