هیچ دستگاهی در فارس نباید در حوزه دفاع مقدس خود را معاف بداند

حجت الاسلام کلانتری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، متولی اصلی بخش دفاع مقدس است اما به معنای این نیست که سایر دستگاه ها مسئولیتی نداشته باشند و هیچ دستگاهی در فارس نباید در حوزه دفاع مقدس خود را معاف بداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «ابراهیم کلانتری»، امروز (شنبه 27 شهریور) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: هفته دفاع مقدس، فرصت بی نظیری برای ما است که نگران فرهنگ اسلامی هستیم و دفاع مقدس یک گنج بی پایان است که سالهاست که از این منبع غنی بهره برداری می کنیم اما هنوز بسیار جای کار دارد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، متولی اصلی بخش دفاع مقدس است اما به معنای این نیست که سایر دستگاه ها مسئولیتی نداشته باشند و هیچ دستگاهی در فارس نباید در حوزه دفاع مقدس خود را معاف بداند.

وی اضافه کرد: هر دستگاهی باید ابعادی از دفاع مقدس را در این هفته در استان به تصویر بکشد تا ارزش های این دفاع والا در جامعه جاری شود.

حجت الاسلام کلانتری تاکید کرد: غفلت ما نباید باعث شود جای جلاد و شهید عوض شود و برخی دشمنان در صدد هستند از دفاع مقدس چهره دیگری ارائه دهند و باید در این خصوص نیز هشیارانه عمل کنیم.

وی اعلام کرد: بیش از 6 هزار عنوان کتاب تاکنون در حوزه دفاع مقدس چاپ شده است که کتابخانه ای برای دفاع مقدس به شمار می رود اما هنوز جای کار بسیار است تا بتواند دفاع مقدس را جاودانه کند.

کد خبر 1095633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha