امروز جشنواره ملی تئاتر مرصاد زنده ترین جشنواره حوزه دفاع مقدس است

تمری ، گفت: امروز جشنواره ملی تئاتر مرصاد زنده ترین جشنواره حوزه دفاع مقدس است و این جشنواره یادآور حماسه آفرینی مردم استان کرمانشاه و به ویژه مردم شهیدپرور اسلام آبادغرب در طول هشت سال دفاع مقدس است.

خسرو تمری  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: نیازمند حمایت همه جانبه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و مجموعه وابسته به آن هستیم.
 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: جشنواره ملی تئاتر مرصاد رسانه ای رسا در مظلومیت مردم اسلام آبادغرب و رسانه ای رسا برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد:تلاش گسترده ای صورت گرفته است تا با برنامه ریزی و تلاش مضاعف و استفاده از همه ی ظرفیت ها سطح کمی و کیفی جشنواره را ارتقاء ببخشیم.

 

تمری با اشاره به علت تاخیر در برگزاری این جشنواره  تصریح کرد: قرار بر این بود این جشنواره مرداد ماه امسال برگزار شود، اما به دلیل شرایط کرونایی و تعطیلی تمامی فعالیت های فرهنگی، برگزاری آن چندماهی به تاخیر افتاد و در آبان ماه جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی اسلام آبادغرب در پایان گفت: دبیر دوازدهمین دوره جشنواره تئاتر ملی مرصاد و مسئولان کمیته نیز انتخاب شده و امیدواریم سایر برنامه ریزی های جشنواره هم به خوبی پیش برود.

کد خبر 1096073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha