۴۲ آستارایی از بانک امانات هلال‌‎احمر آستارا بهره‌مند شدند

حیدرزاده گفت: ۴۲ آستارایی از بانک امانات پزشکی جمعیت هلال‌احمر این شهرستان خدمات دریافت کردند.

«بابک حیدرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: بانک امانات تجهیزات پزشکی باهدف کمک به تسکین آلام بشری و تحقق شعار توان توانمندان در خدمت نیاز نیازمندان در شهرستان آستارا به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا افزود: عصا، ویلچر، گردن‌بند طبی، شانه‌بند طبی، آتل انگشت، ونتیلاتور، دستگاه اکسیژن، مانومتر، عصای دستی، تشک طبی، واکر تاشو، تخت برقی و تخت بیمار عمده تجهیزاتی هستند که در بانک امانات جمعیت هلال‌احمر آستارا نگهداری می‌شود.

 

وی با بیان‌اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲ آستارایی از بانک امانات جمعیت هلال‌احمر این شهرستان بهره‌مند شده‌اند، تصریح‌کرد: از این تعداد ۱۰ نفر بیمار کرونایی بودند که به آنها دستگاه اکسیژن امانت داده شد.

 

حیدرزاده گفت: عمده تجهیزات پزشکی که به مردم امانت داده شد عصا، ویلچر و دستگاه اکسیژن بود.

 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا افزود: این جمعیت علاوه بر خدمات‌دهی به مردم و بیماران کرونایی از بانک امانات، از بدو شیوع ویروس کرونا در کنار سایر دستگاه‌ها در مبارزه با این بیماری پیشقدم بوده و در زمینه طرح‌های تب‌سنجی، طرح ناظران سلامت، کنترل مراقبت از ورودی‌های شهرستان و پایانه مرزی و حمایت از اقشارکم درآمد با تهیه بسته‌های معیشتی اقدامات خوبی را انجام داده است.

 

حیدرزاده با بیان‌اینکه جمعیت هلال‌احمر آستارا آمادگی دارد تا اقلام و تجهیزات پزشکی بلااستفاده مردم نوعدوست و خیر شهرستان را که علاقه‌مند به وقف آنها هستند، نگهداری کرده و به بیمارانی که نیازمند این تجهیزات هستند به صورت رایگان امانت دهد، خاطرنشان‌کرد: شهروندان می‌توانند تجهیزات پزشکی را به جمعیت‌ هلال‌احمر شهرستان آستارا واقع در خیابان فارابی تحویل دهند.

کد خبر 1096276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha