افزایش کارآمدی نظام با بازگشت به ارزش‌های دفاع مقدس

خدادادی دوران دفاع مقدس را از اثرگذارترین مقاطع تاریخی کشور دانست که باعث اقتدار و پیشرفت و استقلال کشور شد و گفت: افزایش کارآمدی نظام با بازگشت به ارزش‌های دفاع مقدس محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سرایان ظهر امروز (۳۰ شهریور) در اولین نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن تجلیل از خدمات و تعامل خبرنگاران با مجموعه ناحیه مقاومت شهرستان در سنوات گذشته اظهارداشت: تاثیرگذاری و نقش پررنگ خبرنگاران در مطالبه گری و انعکاس فعالیت‌ها و برنامه ها فرهنگی، خدماتی و محرومیت زدایی برهیچ کس پوشیده نیست و تلاش‌های شما امیدواری به نظام مقدس جمهوری را در مردم ایجاد می کند.


سرهنگ «حسین خدادادی» انعکاس فعالیت‌های مسئولان و نظام توسط خبرنگاران را سبب تقویت امید در دل مردم توصیف کرد.


وی با سفارش به خبرنگاران گفت: مطالبه گری و پیگیری مسایل و مشکلات مردم را در دستور کارشان قرار دهند.


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سرایان دوران دفاع مقدس را از اثرگذارترین مقاطع تاریخی کشور دانست که باعث اقتدار و پیشرفت و استقلال کشور شد.

 

وی بازگشت به ارزش‌های دفاع مقدس را باعث افزایش کارآمدی انقلاب دانست و از اجرای ۱۲۰ برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس در شهرستان سرایان خبر داد.


خدادادی دیدار با ائمه جمعه، برگزاری همایش تجلیل از تعدادی از رزمندگان شهرستان، همایش رزمندگان در سه نقطه شهری سرایان، سه قلعه و آیسک، محفل انس با قران، یادواره شهدا آبروی محله در ۸ پایگاه، برگزاری مسابقات ورزشی، جشنواره مالک اشتر، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری در بستر فضای مجازی و ضبط خاطرات رزمندگان را از اهم برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس در شهرستان سرایان برشمرد.

 

 

کد خبر 1096343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha