مدرک‌گرایی بدون مهارت آفت کشور است

خسروی با اشاره به لزوم جریان‌سازی مهارتی در جامعه، گفت: مدرک گرایی بدون مهارت آفت کشور است و باید جوانان به دنبال فراگیری دانش و مهارت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (۲۹ شهریور) در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه ای استان، اظهار کرد: نماینده مجلس برای خدمت بهتر به مردم باید از همه حوزه های تخصصی اطلاعات اجمالی داشته باشد.

 

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم جریان‌سازی مهارتی در جامعه، گفت: مدرک گرایی بدون مهارت آفت کشور است و باید جوانان به دنبال فراگیری دانش و مهارت باشند.

 

وی با ابراز خرسندی از آموزش مهارت های شغلی به سربازان، تصریح کرد: باید پادگان ها را با مهارت آموزی هماهنگ کنیم و در این زمینه برای جذب سربازان در طول مدت خدمت تبلیغات لازم انجام شود.

 

خسروی اسفزار در ادامه بیان کرد: باید نیازسنجی آموزش‌های مهارتی در هر استانی بر اساس طرح آمایش سرزمینی  و نیاز هر منطقه باشد.

 

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون فضای مجازی جای فضای حقیقی را گرفته است، تصریح کرد: شیوع کرونا و تحولات و شرایطی که بر زندگی انسان‌ها تحمیل کرده، فرصتی را دست داده تا شهروندان با مقوله مهارت‌های نوین و فضای مجازی بیشتر آشنا شوند و به یادگیری آنها احساس نیاز پیدا کنند و لازم است فنی و حرفه به این آموزش در این زمینه ورود کند.

 

وی خواستار استمرار و تدوام آموزش مهارت های فنی و حرفه ای در روستاها شد و گفت: مهارت آموزان را در بازاریابی نیز کمک کنید.

 

خسروی اسفزار با اشاره به لزوم برگزاری دوره های رایگان آموزشی برای افراد نیازمند شهر بیرجند، بیان کرد: برخی افراد در مرکز استان و روستاهای حاشیه بیرجند سطح زندگی پایینی دارند که نمی توانند هزینه های آموزش های آزاد را پرداخت کنند.

کد خبر 1096380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha