برای مطالبه حق مردم از هیچ مسئولی هراس ندارم

ویسکرمی با بیان اینکه برای مطالبه حق مردم از هیچ مسئولی هراسی ندارم، گفت: سد سازی، مطالبه حق آبه و رونق اشتغال مهم ترین مطالبات مردم استان لرستان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مهرداد ویسکرمی» شامگاه( 28 شهریور) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: معتقدم که نسبت به مطالبات مردم استان کوتاهی شده است.

 

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمینه مطالبات مردمی از کسی هراسی ندارم و مسئولان بدانند که در این زمینه شوخی، تعارف و یا هراسی ندارم.

 

وی با اشاره به اینکه تحقیقاتی در زمینه مطالبات مردمی انجام شده است، افزود: در این زمینه تفحص های زیادی از وزارت خانه های  دولت های پنجم تا دوزارهم به عمل آمده است.

 

ویسکرمی با بیان  اینکه رونق اشتغال، سدسازی و مطالبه حق‌آبه لرستان از مطالبات مهم مردم استان است، ابراز کرد: در حوزه آب پی گیری های زیادی از وزارت نیرو انجام شده است.

 

وی از برگزاری جلسات با وزیر نیروی دولت سیزدهم، خبرداد و بیان کرد: وزیر جدید نیرو بداند که با خواهش و تمنا دنبال حق خود نیستیم و به صورت جدی دنبال مطالبات مردم هستم.

 

ویسکرمی تاکید کرد: وزارت نیرو باید توضیحات خود را ارائه دهد و اگر مجمع نمایندگان قانع نشود، موضوع در صحن مجلس بررسی و در صورت تصویب و بروز جرم، باید برای ادامه کار به قوه قضائیه برود.

 

وی همچنین به تصویب طرح تقویت امنیت غذایی، افزود: در الحاقیه این مصوبه که در انتظار تایید است عنوان شده که کشاورزان تا زمانی که رفع تداخل‌ها برای آن‌ها تعیین تکلیف نشده می‌توانند زمین‌های خود را کشت کنند.

 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به  اهمیت انتصاب استاندار توانمند در استان لرستان، گفت: لرستان استاندار روتین و روزمره  نمی‌خواهد بلکه یک فرد با توانایی‌های اثبات شده جدید و برنامه‌های موفق انتخاب خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه منتظریم که دولت بهترین گزینه را که در تراز ملی و استاندار ویژه باشد را برای لرستان انتخاب کند، ادامه داد: نمایندگان این حق را برای دولت قائل هستند که گزینه مورد نظر خود را معرفی کنند اما انتظار ما این است که افرادی که انتخاب می‌شوند در وزنی باشند که بتوانند استان را از شرایط سخت بیرون بیاورند.

کد خبر 1096506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha