۱۹ ویژه برنامه فرهنگی و اجتماعی در امامزاده طبس برگزار می شود

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: ۱۹ ویژه برنامه فرهنگی و اجتماعی از جمله همایش «اسوه های مقاومت» با سخنرانی تصویری رییس جمهور، پویش «نذر روضه شهدا» و همایش «دختران عاشورایی» در این آستان مبارک طی هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

«مهدی قاسم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته پر خیر و برکت دفاع مقدس 19 ویژه برنامه با محوریت حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار می شود.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در ادامه بیان کرد: همزمان با اولین روز از آغاز هفته دفاع مقدس همایش «اسوه های مقاومت» با حضور رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و سخنرانی تصویری آیت الله «رئیسی» ریاست جمهور در تالار همایش های آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری پویش «نذر روضه شهدا» گفت: این پویش به منظور گرامیداشت خانواده های محترم شهدای طبس و روستای محمدآباد و موقوفه جمز و ملوند در فضای باز همراه با سخنرانی، مرثیه‌سرایی و قرائت وصیت نامه شهید برگزار خواهد شد.

 

قاسم زاده به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی «جهاد و شهادت از منظر قرآن و نهج البلاغه»، «زندگی به سبک بندگی» و «ترویج فرهنگ فرزندآوری» را از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس ادامه داد: برگزاری «کرسی تلاوت مجلسی با همکاری مرکز قرآن کریم»، «همایش دختران عاشورایی»، «قرائت زیارت اربعین حسینی»، «معرفی شهدای دوران دفاع مقدس در فضای مجازی»، «طرح قرآنی آیه های نیایش همراه با ختم کامل قرآن هدیه به روح مطهر شهدا»، «برنامه کوهنوردی ویژه کارکنان و اعضاء پایگاه مقاومت بسیج» از دیگر برنامه های در دستور کار است.

 

وی در پایان با بیان اینکه یادواره شهدای روستای محمدآباد با همکاری این آستان برگزار می شود، گفت: عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدای آرمیده در آستان مبارک همراه با پخش تصویری بیانات مقام معظم رهبری در رواق حضرت امام خمینی(ره) در روز پنجشنبه یکم مهرماه با حضور امام جمعه، مسئولین فرهنگی و اجرایی و مردم ولایتمدار شهرستان برگزار می شود.

کد خبر 1096569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha