نشست توجیهی استعدادیابی هنرهای نمایشی طرح طراوت مساجد یزد برگزار شد

نشست توجیهی استعدادیابی هنرهای نمایشی طرح طراوت مساجد یزد با حضور ۳۰۰ نفر از نوجوانان کانون های مساجد استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست توجیهی استعدادیابی هنرهای نمایشی طرح طراوت مساجد یزد با حضور 300 نفر از نوجوانان کانون های مساجد استان در مدینه العلم کاظمیه یزد برگزار شد.

حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این مراسم گفت: طرح طراوت به عنوان یکی از طرح های استانی کانون های مساجد استان است که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد به مدت یک سال از غدیر تا غدیر سال آینده برگزار می شود.

وی افزود: این طرح در 30 مسجد استان و 6 منطقه برگزار می شود و جوانان و نوجوانان 12 تا 16 سال در کانون های مساجد منتخب به فعالیت های فرهنگی هنری می پردازند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: در بسیاری از کانون های استان این طرح آغاز شده و در مرحله اجرایی است و کلاس های مختلفی با حضور اساتید برجسته استانی و کشوری در حال برگزاری است.

حجت الاسلام سالاری گفت: در این مرحله نیز جوانان و نوجوانانی که رشته تخصصی خود را هنرهای نمایشی انتخاب کرده اند مورد ارزیابی قرار گرفته و استعداد یابی می شوند.

وی بیان کرد: پس از آن نیز با حضور استاد بمانی و قانع کلاس ها برگزار شده و فعالیت ها به صورت تخصصی آغاز می شود.

در ادامه این مراسم نیز مربیان از این افراد حاضر در نشست درخواست کردند که فیلم هایی کوتاه از موضوعات ویژه تهیه کرده و برای استعدادیابی به ستاد هماهنگی کانون های مساجد ارسال کنند تا ارزیابی شوند.

کد خبر 1097315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha