۳۰۰ خانه مسافر در گلستان ساماندهی شد

قندهاری از ساماندهی حدود ۳۰۰ خانه مسافر در استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «یاسر قندهاری» صبح امروز(پنج شنبه یکم مهر) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ساماندهی خانه های مسافر اظهار کرد: با توجه به هماهنگی ها و اقداماتی که در سطح استان گلستان صورت گرفت و جلساتی که در شهرستان ها با محوریت فرمانداری ها، بخشداری ها و ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ها برگزار شد تاکنون حدود 300 خانه مسافر در گلستان ساماندهی شدند و با دریافت پروانه بهره برداری فعالیت مجاز دارند.

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ادامه داد: بخشی از خانه های مسافر نیز که به صورت غیرمجاز در حال فعالیت هستند شناسایی شدند و فراخوان برای آنها ارسال شده است.

 

وی بیان کرد: افرادی که در حوزه خانه های مسافر بدون مجوز در حال فعالیت هستند باید برای مجوزهای قانونی و پروانه بهره برداری مراجعه کنند.

 

قندهاری تأکید کرد: در صورتی که صاحبان خانه های مسافر بدون مجوز برای اخذ پروانه بهره برداری اقدام نکنند و در مسیر قانون قرار نگیرند ضمن توقف فعالیت با آنها برخورد قانونی صورت می گیرد و واحدهای آنها پلمپ خواهد شد.

 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اضافه کرد: امیدوارم براساس هماهنگی انجام شده با دستگاه های امنیتی و انتظامی بتوانیم برای اخذ مجوز و پروانه بهره برداری تمامی خانه ها مسافر  اقدام کنیم.

 

 

 

کد خبر 1097536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha