دفاع مقدس بهترین منبع برای صیانت از ارزش های اسلامی است

حجت الاسلام سپهوند، بر ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: دفاع مقدس بهترین منبع برای صیانت از ارزش های اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(1مهر) در دیدار با اعضای شورای اداری شهرستان ازنا به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: دفاع مقدس بهترین منبع برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و صیانت از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی است.

 

امام جمعه ازنا با تأکید بر اهمیت و جایگاه دفاع مقدس در حفظ استقلال و تمامیت ارضی و ارزش های انقلاب اسلامی، گفت: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف ناشی از پیروزی و رشادت های دوران دفاع مقدس است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این اقتدار ناشی از رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب در راس جامعه اسلامی است.

 

حجت الاسلام سپهوند با بیان اینکه دلاوری و ایثارگری ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس به جهانیان اثبات شد، اذعان داشت: تقدیم کردن صدها هزار شهید، آزاده و جانباز در هشت سال جنگ تحمیلی نشان داد که ملت ایران همواره  برای حفظ، احیای اسلام و صیانت از ارزش‌ها و دفاع از خاک میهن با سرسخت‌ترین دشمنان آماده اند و با آنها مقابله می‌کنند.

 

وی خطاب به مسئولین خاطرنشان کرد: ایثارگری های ملت ایران در دفاع مقدس در تمام ایام سال باید نصب العین تمامی فعالیت های مدیران کشور باشد.

 

کد خبر 1097681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha