تنها راه حل مشکلات کشور بازگشت به سمت ارزش‌های دفاع مقدس است

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا گفت: تنها راه حل مشکلات کشور بازگشت به سمت ارزش‌های دفاع مقدس است و قطعا داشتن روحیه از خودگذشتگی و خدمتگزاری مخلصانه در کنار شایسته ‌سالاری رمز موفقیت در مقطع کنونی کشور است 

حجت الاسلام «حسین فضیلتی نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس، گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و شکسته شدن هیمنه ابرقدرت پوشالی غرب در ایران، عدالت‌خواهی و مبارزه با استکبار، بعنوان یک الگوی آرمانی در جهان شناخته شد.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد ابراز کرد: احیا کردن ارزش‌های والای انسانی از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران بود و همین باعث جبهه گیری و دسیسه قدرت‌ های زورگوی جهان همچون آمریکای جهانخوار در مقابل ایران شد که در نهایت به جنگ انجامید.


وی بیان کرد: آمریکا با ترغیب صدام بهوجنگ با ایران، قصد شکست انقلاب را داشت که در نهایت هدف شوم او بعد از هشت سال به شکست مفتضحانه خود در منطقه تبدیل شد.


این کارشناس مذهبی تاکید کرد: غیرت و از خودگذشتگی، روحیه جهادی، مدیریت راهبردی جنگ، تبدیل تحریم ها به فرصت ها، ولایتمداری و ایستادگی از خصوصیات بارز رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است.


فضیلتی نیا تاکید کرد: دفاع مقدس به ما آموخت در شرایط سخت نیز تنگنا وجود ندارد و می شود از کمبودها نیز فرصت ساخت و این را جوانان و دانشمندان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس با مدیریت جهادی و تولید تجهیزات نظامی نشان دادند.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد اضافه کرد: کشور ما امروز از ثمرات درخشانی همچون توان موشکی بهره‌مند است.


وی با بیان این مطلب که در قالب هنر بایستی ارزش های جنگ هشت ساله را برای نسل جوان و نوجوان به تصویر کشید، اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس با هنرمندی، موجب آشنایی نسل جوان و نوجوان با قهرمانان ملی خود خواهد شد و این یک توفیق الهی به شمار می آید.


حجت الاسلام فضیلتی ادامه داد: فاصله‌گرفتن مسئولین از مردم، فراموشی خدمتگزاری بی منت، حرکت در جهت اشرافی گیری و فساد شرایط مناسب کشور را در اقتصاد به حداقل ممکن رساند.


این کارشناس مذهبی تاکید کرد: تنها راه حل مشکلات کشور بازگشت به سمت ارزش‌های دفاع مقدس است و قطعا داشتن روحیه از خودگذشتگی و خدمتگزاری مخلصانه در کنار شایسته ‌سالاری رمز موفقیت در مقطع کنونی کشور است که ان شاءالله دولت آیت الله رئیسی با شناخت از ایشان به این توفیق دست پیدا می کند.


وی در خاتمه عنوان کرد: حضور بی تکلف رئیس‌جمهور کشورمان در جمع مردم و سفرهای استانی و گوش سپردن به حرف مردم در صنوف مختلف، گام‌های عملی است که ایشان برداشته‌اند.

کد خبر 1097838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha