ضرورت انتقال تجربه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان

مهدی‌پور گفت: یکی از ضرورت‌های پاسداشت هفته دفاع مقدس انتقال تجربه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «کامیار مهدی‌پور» ظهر امروز(جمعه، 2مهر) قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس هفته‌ای است که جنگی اتفاق افتاده و آن جنگ، جنگ عقیده و اعتقادی بود و جغرافیا و مرز نمی‌شناخت.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با بیان اینکه امام راحل به هیچ عنوان به جنگ نگاه مقطعی نداشت افزود: بزرگترین ساده اندیشی این است که فکر کنیم دشمن از جنگ با ما دست برداشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه همواره دشمنان در تعارض با ملت ایران قرار دارند گفت: امروز به خوبی نگاه امام را لمس می‌کنیم که دشمن از تمام توان خود از جمله فشار اقتصادی استفاده می‌کند تا کشور و ملت را بر زمین بزند.

 

مهدی‌پور با بیان اینکه اگر امروز توفیق داریم در مقابل جنگ همه جانبه از سوی استکبار بایستیم و در دنیا اقتدار دفاعی داریم ماحصل درسی است که از دفاع مقدس گرفته‌ایم تصریح کرد: شرایط امروز ما مشابه با شرایط دفاع مقدس است.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال یکی از ضرورت‌های پاسداشت هفته دفاع مقدس را انتقال تجربه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان دانست و خاطرنشان کرد:اگر حواسمان به مفاهیم دفاع مقدس بود هیچ وقت نمی‌گفتیم راه حل مشکلات کشور نگاه به خارج از کشور است و هشت سال کشور را معطل نگاه به خارج کشور نمی‌کردیم.

کد خبر 1097945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha