ملت ايران با ايستادگي، روياي فتح ايران بزرگ را براي متجاوزان به كابوسي ترسناك بدل كرد

حجت الاسلام اشجری گفت: ملت ايران با مقاومت و ايستادگي خويش روياي فتح ايران بزرگ را براي متجاوزان و حاميان استكباري آنان به ويژه آمريكاي جهانخوار و دولت هاي مرتجع منطقه، به كابوسي ترسناك و شكستي سنگين، مفتضحانه و پرهزينه تبديل كرد.

به گزارش خبرگزایر شبستان، حجت الاسلام و المسلمين «مجتبي اشجري» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، اظهار كرد: هفته دفاع مقدس فرصتي مغتنم و ارزشمند براي تبيين و بازخواني حماسه ماندگار و بي بديل ملت سرافراز ايران اسلامي در دفاع جانانه هشت ساله از كيان و ناموس خويش در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بعثي فريفته و مورد حمايت استكبار جهاني است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، با اشاره به اينكه هفته دفاع مقدس، هفته اي خاطره انگيز و يادمان ملتي بزرگ و شايسته است، افزود: يادمان ملتي كه با ايثار، رشادت، شجاعت، جهاد و شهادت در هشت سال نبرد حق عليه باطل و انجام عمليات هاي موفقيت آميز متعدد، ايام الله بسياري را رقم زدند.

وي تصريح كرد: ملت ايران با مقاومت و ايستادگي خويش روياي فتح ايران بزرگ را براي متجاوزان و حاميان استكباري آنان به ويژه آمريكاي جهانخوار و دولت هاي مرتجع منطقه، به كابوسي ترسناك و شكستي سنگين، مفتضحانه و پرهزينه تبديل كردند تا مقدمه اي براي سرنگوني كامل و محو هميشگي شياطين و فتنه انگيزان از صحنه روزگار باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بيان اينكه رژيم خودكامه بعثي به سركردگي صدام ديكتاتور و مستبد علي رغم پشتيباني هاي همه جانبه ابرقدرت هاي غربي و دولت هاي خودفروخته منطقه با سد عظيم ايستادگي ملت ايران مواجه شد، خاطرنشان كرد: دشمن در پيشبرد اهداف استكبار جهاني براي نابودي انقلاب اسلامي و شكست نظام مقدس جمهوري اسلامي شكست خورده است.

این مقام مسئول ابراز كرد: ملت ايران با خلق حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس و مقاومت تاريخي رزمندگان اسلام، درس عبرتي بزرگ به متجاوزان به خاك مقدس ميهن اسلامي و بدخواهان ملت مسلمان ايران دادند.

وي با اشاره به اينكه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبي براي پاسخ گويي به سوالات و شبهات نسل جوان و جلوگيري از تحريف واقعيات تاريخ انقلاب اسلامي و مبارزات مردم مسلمان ايران است، تاكيد كرد: پرداختن و بررسي ابعاد هشت سال دفاع مقدس، چرايي تجاوز دشمنان نظام به ايران اسلامي، چگونگي دفاع ملت سرافراز ايران و علل پيروزي نظام جمهوري اسلامي، اهتمام جدي و حساسيت نخبگان و پژوهشگران، هنرمندان و نويسندگان، صاحبان تريبون و اصحاب رسانه را مي طلبد.

حجت الاسلام و المسلمين اشجري اظهار كرد: جامعه اسلامي ايران بايد از فرصت تبليغي هفته دفاع مقدس براي اداي رسالت تاريخي خويش در قبال خون پاك شهدا در گام دوم انقلاب بهره مند شود و آحاد جامعه به ويژه جوانان و نوجوانان با معارف دفاع مقدس آشنا شده تا براي دفاع همه جانبه از ميهن اسلامي در برابر دسيسه ها و شرارت هاي استكبار جهاني آماده باشند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدير از رشادت هاي سرداران سلحشور در خطوط مقدم جبهه هاي حق عليه باطل، اذعان كرد: درس آموزي و بهره مندي از معارف دفاع مقدس در سايه پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي در مسير تحقق بيانيه گام دوم انقلاب، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در برابر هرگونه تهديد سخت و نرم دشمنان قسم خورده اسلام بيمه كرده و ميهن اسلامي را از گزند هرگونه تجاوز و تعدي و همچنين توطئه ها و فتنه انگيزي هاي احتمالي آتي مصون مي دارد.

کد خبر 1098499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha