۳۲۰۰ دانش آموز پایه اول ابتدایی در مدارس ثبت نام کردند

سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان گفت: امسال سه هزار و ۲۲۶ دانش آموز پایه اول ابتدایی در شیروان ثبت نام کردند.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: امسال ۱۶ هزار و ۸۵۰ دانش آموز ابتدایی در این شهرستان ثبت نام کردند که از مجموع کل ثبت نام شدگان این مقطع، سه هزار و ۲۲۶ نفر کلاس اولی هستند که تاکنون ۹۹.۳۲ درصد این پایه ثبت نام خود را با موفقیت انجام داده اند.

 


سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان با اشاره به افزایش تعداد دانش آموزان ابتدایی این شهرستان در مقایسه با سال تحصیلی گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۱۵ هزار نفر در مقطع ابتدایی شهر و روستای شیروان تحصیل می کردند.

 


نادری با بیان اینکه ۹۶ درصد کتاب های ثبت نام شدگان توزیع شده است، اضافه کرد: این شهرستان بیشترین دانش آموز عشایری خراسان شمالی را دارد که ۱۰۳ کلاس عشایری در مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم دایر خواهد شد که از این تعداد ۹۴ کلاس درس مربوط به دانش آموزان ابتدایی است.

 

وی تصریح کرد: برای خدمات آموزشی بهتر به دانش آموزان امسال تمام زیرساخت های دانش آموزان عشایری فراهم شده و دو کانکس دیگر به سایر فضاهای آموزشی اضافه شده است.

 


وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید، ۸۵۳ کلاس درس در قالب ۲۷۹ مدرسه ابتدایی، ۳۴۳ کلاس مشتمل بر ۹۲ باب مدرسه متوسطه اول و ۲۰۵ کلاس در قالب ۵۳ مدرسه متوسطه دوم در سطح شهر و روستای شیروان دایر خواهد شد.

 


سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان گفت: سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹، ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کردند.

 

کد خبر 1098612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha