آیین شب خاطره دفاع مقدس در امامزاده «فضل بن موسی (ع)» جهرم

حجت الاسلام دهقانی از آیین خاطره گویی و شب خاطره دفاع مقدس با حضور رزمندگان آن دوران در امامزاده «فضل بن موسی (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «فتح الله دهقانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: در هفته دفاع مقدس و به پاس رشادت های رزمندگان سلحشور اسلام در دفاع هشت ساله، آیین های شب خاطره در آستان مطهر امام زاده «فضل بن موسی (ع)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم افزود: این مراسم که از ابتدای هفته دفاع مقدس آغاز شده در روزهای آینده نیز ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: آیین خاطره گویی و شب خاطره دفاع مقدس، امشب و همزمان با شب اربعین حسینی در با روایت گری احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه جهرم انجام می شود.

 

حجت الاسلام دهقانی ادامه داد: این آیین همراه با نماز جماعت مغرب و عشا در آستان مطهر امامزاده «فضل بن موسی (ع)» برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: آیین شب خاطره دفاع مقدس در شب های گذشته نیز با روایت گری رزمندگان دوران دفاع مقدس در این آستان مطهر برگزار شده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم در پایان ضمن دعوت از شهروندان برای شرکت در این آیین، خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا شد.

کد خبر 1098694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha