عضویت رایگان در بخش مکاتبه ای آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس

کامرانی گفت: بخش مکاتبه ای مرکز آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با هدف شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان به صورت رایگان عضو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی» امروز (سه شنبه 6 مهر) در جمع خبرنگاران گفت: بخش مکاتبه ای مرکز آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با هدف شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای ادبی کودکان و نوجوانان به صورت رایگان عضو می پذیرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس اظهار کرد: بخش مکاتبه ای مرکز آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از 50 سال سابقه، خدمت رسان مناطق محروم و کم بضاعت و افرادی که امکان حضور در کارگاه های مراکز را ندارند، بوده است.

وی افزود: بخش مکاتبه ای آفرینش های ادبی پیشینه ای طولانی دارد و ابتدا با نام «مرکز بررسی آثار» آغاز به کار کرده است، در حال حاضر بیش از 6 هزار عضو کودک و نوجوان در سراسر کشور آموزش های تخصصی در زمینه نوشتن خلاق، شعر و داستان را در قالب نامه از مربیان خود دریافت می کنند و این رقم در فارس بیش از 300 نفر است.

کامرانی اظهار کرد: کودکان و نوجوانان مناطق محروم و روستایی که به مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دسترسی ندارند، بیشترین اعضای بخش مکاتبه ای را تشکیل می دهند.

وی گفت: کودکان و نوجوانان علاقمند به نوشتن شعر یا داستان در اقصی نقاط کشور که امکان حضور در کارگاه های ادبی مراکز ثابت و سیار کانون را ندارند، می توانند آثار خود را از طریق نامه یا به صورت الکترونیکی (ایمیل) به مرکز آفرینش های ادبی استان خود ارسال و از همین مسیر آموزش های تخصصی در زمینه ی نوشتن خلاق، شعر یا داستان را دریافت کنند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس اضافه کرد: بر این اساس کودکان و نوجوانان علاقمند به نویسندگی و شاعری می توانند تنها با ارسال یک اثر خود به شماره واتس آپ 09338609373 در مرکز آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس عضو شوند.

کد خبر 1099459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha