آیین تجلیل از فرماندهان دفاع مقدس قم برگزار می‌شود

حاجی‌زاده گفت: آیین تجلیل و اهدای درجات ابلاغی فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح به فرماندهان شهید دوران دفاع مقدس قم، برگزار می‌شود.

«احمد حاجی‌زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: استان قم یکی از سرآمدان ایثار و شهادت در کشور است که توانسته الگویی برای کشور باشد.
 

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم گفت: شهدای استان قم با ایثارگری و اقدامات دلیرانه خود توانستند، در راستای خدمت به جامعه کوشیده و اجازه ندهند حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد.
 

وی گفت: در این میان نقش فرماندهان جنگ ارزشمند بود که جوانان استان قم نیز در آن زمان به‌عنوان فرماندهان دوران دفاع مقدس فعالیت داشته و توانستند در مدیریت جنگ نقش اساسی ایفا کنند.
 

حاجی‌زاده با اشاره به اهمیت تکریم و اشاره به نقش این فرماندهان گفت: آیین تجلیل از فرماندهان شهید استان قم با حضور خانواده‌های آن‌ها امروز (6 مهر) برگزار می‌شود که در این مراسم از 10 فرمانده به‌عنوان ستاره‌های درخشان تجلیل می‌شود.
 

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم بیان داشت: همچنین در این مراسم درجات ابلاغی فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح نیز تقدیم می‌شود.

کد خبر 1099461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha