دولت منتخب باید در جهت خدمت به انقلاب و حل مشکلات مردم گام بردارد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت منتخب باید در جهت خدمت به انقلاب و حل مشکلات مردم گام بردارد، گفت: زیرساخت های خوبی برای رشد استان وجود دارد و پیشرفت های حاصل شده است اما تا نقطه مطلوب فاصله بسیار زیادی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، وزیر کشور امروز (۶ مهر ماه) به منظور تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر یاسوج شد.

 

هم اکنون آئین تکریم و معارفه نخستین استاندار دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان ارشد کشوری و استانی آغاز شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه کلانتری انسان دیندار و پرتلاشی بود که خدمات مهمی ارائه کرد، گفت: احمدزاده نیز نسبت به استان شناخت دارد و از همه گروه ها تقاضا دارم از وی حمایت کنند.


آیت الله «سید نصیر حسینی» با بیان اینکه استان دارای ظرفیت های مختلف برای رشد و توسعه است، اظهار کرد: استان در دوران طاغوت دچار محرومیت و عقب ماندگی بود و انقلاب اسلامی باعث تحول و رشد اعجاب انگیز و عبور از محرومیت کشور شد.


وی با بیان اینکه کشور ایران اسلامی دارای عظمت و هیبت است، ادامه داد: نشانه های عظمت ایران، ایستادگی در هشت سال جنگ در برابر تمام دنیا به سردمداری صدام و آمریکا بود.



آیت الله حسینی با بیان اینکه موشک های ایران در پایگاه آمریکایی، سرنگونی پهباد آمریکایی، اعزام محموله های نفتی در ونزوئلا، به معنای پایان ابرقدرتی آمریکا است، گفت : ملت ایران قبل از انقلاب زیر پای استعمار لگدمال شد و چندین هزار مستشار آمریکایی در این کشور حق توحش می گرفتند و این موضوع ذلت و خواری برای ملت ایران بود، اما انقلاب اسلامی سبب عزت و اقتدار ملت ایران شد.


امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه دولت منتخب باید در جهت خدمت به انقلاب و حل مشکلات مردم گام بردارد، گفت: زیرساخت های خوبی برای رشد استان وجود دارد و پیشرفت های حاصل شده، اما تا نقطه مطلوب فاصله بسیار زیادی وجود دارد.

 

کد خبر 1099769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha