محفل انس با قرآن کریم و شهداء برگزار شد 

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: شامگاه گذشته به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت کانون شهید ابراهیم هادی محفل انس با قرآن کریم و شهداء در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شامگاه گذشته به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت کانون شهید ابراهیم هادی محفل انس با قرآن کریم و شهداء در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.


امام جماعت امام حسن عسکری (ع) جیرفت افزود: در این محفل با اجرای ویژه برنامه هایی با محوریت قرآن کریم و شهداء سعی کردیم تا به هر ۲ موضوع بپردازیم.


وی در تشریح برنامه های محفل انس با قرآن کریم و شهداء، بیان کرد: یکی از برنامه های این محفل، هم خوانی قرآن کریم توسط بچه های مسجد بود و همچنین توسط گروه تواشیح نورالثقلین، تواشیح اجرا شد.


حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: قرائت آیاتی از کلام الله مجید همراه بترسید این آیات توسط یکی دیگر از قاریان قرآن کریم، از دیگر برنامه ها بود.


امام جماعت امام حسن عسکری (ع) جیرفت اضافه کرد: علاوه بر این نیز ویژه برنامه روایتگری ۸ سال دفاع مقدس با دعوت از یک رزمنده و یادگار دوران دفاع مقدس اجرا شد.


وی اظهار کرد: این ویژه برنامه با هدف آشنایی نوجوانان مسجدی با رشادت ها، ایثارگری ها و آرمان های شهداء اجرا شد.


حجت الاسلام سعیدی ادامه داد: همچنین در این محفل معنوی صلوات خاصه امام رضا (ع) قرائت شد تا بچه های مسجد حالا که به دلیل شیوع کرونا توفیق تشرف به مشهد نداشتند از راه دور زائر امام هشتم (ع) شوند.


امام جماعت امام حسن عسکری (ع) جیرفت عنوان کرد: به نیت سلامتی و ظهور امام زمان (عج) دعای فرج نیز به صورت هم خوانی قرائت شد.


وی بیان کرد: پایان بخش برنامه های محفل انس با قرآن کریم و شهداء، تجلیل از برگزیدگان مسابقات فوتسال مساجد شهر جیرفت و نیز اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه مجازی وصیت نامه شهداء بود.


حجت الاسلام سعیدی در خاتمه یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های کانون شهید ابراهیم هادی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقه مجازی وصیت نامه شهدا بود که در این راستا تعدادی سوال با همین مضمون در گروه ها به اشتراک گذاشته شد و از افرادی که به این سولات پاسخ صحیح داده بودند، تجلیل شد.

کد خبر 1099795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha