برگزاری نمایشگاه عکس شهدا با همت کانون صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: به مناسبت دهه آخر صفر و هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس با موضوع شهدا و دفاع مقدس در محل کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی روستای نازول شهرستان ملایر برگزار شد

«جعفر ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با دهه آخر ماه صفر 350 تابلو عکس با موضوع شهدا و دفاع مقدس با همت کانون فرهنگی هنری شهید صیاد شیرازی روستای نازول در شهرستان ملایر برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صیاد شیرازی روستای نازول در شهرستان ملایر افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس و با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدا و رزمندگان ۸ سال جنگ تحمیلی و همچنین به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تصاویر مربوط به سال های دفاع مقدس برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: برای مایوس شدن دشمنان نظام؛ فرهنگ دفاع مقدس را باید تقویت و ترویج دهیم که تحقق یافتن این مهم نیاز به تلاش و فعالیت مضاعف دارد که وظیفه ما را در قبال مردم بیشتر می کند.

 


وی گفت: فرهنگ ایثار و جهاد ، عامل پیش برنده در همه عرصه هاست و تبیین این فرهنگ در جامعه ، گره گشای بسیاری از مشکلات و کاستی ها خواهد بود .

 

ترکاشوند اظهار داشت: اهدای کمک های مومنانه در قالب توزیع بسته های حمایتی، برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر از دیگر فعالیت های کانون است.

 

کد خبر 1100035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha