آتش نشان‌ها در خط مقدم جان‌فشانی هستند

رییس مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز آتش نشان، آتش نشان‌ها را در خط مقدم جان‌فشانی دانست که آگاهانه خود را برای فداکاری آماده کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمدباقر قالیباف» با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: روز آتش نشان، روز ایثار است چرا که از جان گذشتن، بن مایۀ هر روزۀ زندگی‌ آتش نشانان و فداکاری رمز تمامی عملیات‌های آنهاست. ققنوس‌هایی که خود را به دل آتش می‌زنند تا امنیت و آرامش را برای همۀ مردم به ارمغان بیاورند.

 

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به فداکاری شهید نوجوان علی لندی نوشت:  فداکاری شهید نوجوان علی لندی جلوه‌های دیگری از ایثار و فداکاری مردم ایران بیش از گذشته آشکار شد.⁣

 

وی با بیان اینکه آتش نشان‌ها در خط مقدم جان‌فشانی هستند و آگاهانه خود را برای فداکاری آماده کرده‌اند، در ادامه نوشت:  مردم ما شمّه‌ای از این ایثار را در حوادثی چون اطفاء حریق پالایشگاه آبادان در هفتم مهر ماه سال ۵۹ و یا حادثۀ دردناک پلاسکو به یاد دارند و قدردان تمامی فرزندان رشید آتش نشان خود هستند.⁣

 

قالیباف خاطرنشان کرد: یاد و خاطر شهدای سرافراز و فداکار آتش‌نشان را گرامی می‌دارم و روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را به تمامی آتش‌نشان‌های شجاع، مردم‌دوست و مهربان تبریک می‌گویم.

کد خبر 1100122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha