برترین های جشنواره فیلم نگاتیو معرفی و تجلیل می شوند

اختتامیه جشنواره فیلم نگاتیو سرخ از سری برنامه های کمیته آفرینش‌های هنری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان که توسط بسیج هنرمندان استان زنجان برگزار می‌شود، عصر امروز در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، جشنواره فیلم نگاتیو سرخ از سوی کمیته آفرینش‌های هنری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان توسط بسیج هنرمندان استان زنجان برگزار می‌شود.

 

اختتامیه جشنواره فیلم «نگاتیو سرخ» عصر امروز (پنج‌شنبه 8 مهر) ساعت 16 در تالار فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می‌شود.

 

بنا به اعلام دبیرخانه این جشنواره 40 اثر در بخش‌های مختلف به این جشنواره واصل شده بود و هیات انتخاب پس از بررسی و ارزیابی آثار در نهایت 21 اثر را برای شرکت در مرحله نهایی جشنواره، انتخاب و معرفی کرد.

 

این جشنواره در بخش‌های فیلم کوتاه داستانی، مستند و نماهنگ برگزار شد و اکران عمومی و داوری آثار راه‌یافته به مرحله نهایی در روز جمعه (2 مهر) از ساعت 9 تا 18 با حضور داوران در تالار فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار و آثار برتر این جشنواره مشخص شدند.

 

آثار ارسالی به این جشنواره از استان‌های اردبیل، تهران، گیلان، خراسان شمالی، هرمزگان و خراسان رضوی است و آثار برتر این جشنواره، امروز همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه معرفی می شود.

کد خبر 1100331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha