مردم از سفر به مشهد در روزهای آخر صفر پرهیز کنند

استاندارخراسان شمالی با اشاره به برگزاری مراسم مذهبی در روزهای آینده بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: از مردم خواستاریم از سفر به مشهد پرهیز کنند چرا که به دلیل مجاورت با خراسان رضوی بروز پیک جدید در این استان، ما را نیز تهدید می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "محمدعلی شجاعی" امروز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان بخشی از جمعیت استان برای واکسیناسیون همکاری لازم را ندارند و برخی از افراد برای تزریق دُز دوم واکسن مراجعه نکرده اند.

 

 

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر شناسایی این افراد بر اساس تفکیک شهرستان، افزود: واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ جان و سلامت مردم است و علل عدم مراجعه افراد باید شناسایی و برطرف شود.

 

 

وی در خصوص بازگشایی مدارس و موسسات آموزش عالی در استان افزود: کلاس های درس در مدارس روستایی و عشایری کم جمعیت در استان از روزهای ابتدایی مهر ماه دایر است و سایر مدارس نیز با تاکید بر واکسیناسیون معلمان، دانش آموزان و کادر مدرسه تا 15 آبان ماه بازگشایی می شود.

 

 

شجاعی افزود: در خصوص موسسات آموزش عالی کلاس های دانشجویان دو مقطع دکترا و کارشناسی ارشد با شرط واکسینه شدن به صورت حضوری برگزار می شود.

 

 

استاندار خراسان شمالی گفت: تا کنون بیش از ۷۰۰ هزار دُز واکسن وارد استان شده و روند واکسیناسیون در استان خوب است.

 

 

 

کد خبر 1101036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha