امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۵۰ خانوار سیل‌زده در آستارا

حیدرزاده گفت: در سیل اخیر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا به ۱۵۰ خانوار در این شهرستان امدادرسانی کردند.

«بابک حیدرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: به دنبال بارش شدید باران، وقوع سیلاب و آبگرفتگی در سطح معابر و منازل مسکونی ۱۵ نفر از نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با سه دستگاه خودروی کمک‌دار و امدادی به خانواده‌های آسیب‌دیده خدمات‌رسانی کردند.

 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا افزود: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با دستگاه‌های پمپ نسبت به تخلیه آب از واحدهای مسکونی در منطقه خلیل‌آباد و خیابان شهید رستمیان اقدام و از وارد شدن خسارت به منازل مسکونی جلوگیری کردند.

 

وی با بیان‌اینکه در سیل اخیر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا به ۱۵۰ خانوار در این شهرستان امدادرسانی کردند، تصریح‌کرد: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر همچنین بین خانوارهایی که به علت شدت آبگرفتگی امکان خروج از منزل را نداشتند، ۱۰۰ بسته نان لواش که به همت اداره صمت شهرستان تهیه شده بود، توزیع کردند.

 

حیدرزاده گفت: نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال‌احمر تا عادی شدن شرایط در آماده باش کامل هستند.

 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: مردم در صورت نياز به خدمات امدادی جمعيت هلال‌احمر بندر آستارا با شماره ۱۱۲ تماس بگيرند.

کد خبر 1101107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha