برگزاری گردهمایی آموزشی - توجیهی کانون های رابط فهما در کرمانشاه

امروز گردهمایی آموزشی - توجیهی کانون های رابط فهما با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور رابطین کانون ها در تالار بعثت کانون فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در گام دوم انقلاب اسلامی به منظور فراهم نمودن بستر مشارکت، دیده شدن ، اشتراک محتوا، سطح بندی و ارتقا، هماهنگی و انسجام ، انگیزه بخشی و ایجاد محیط فعالیت و رقابت سالم  برای  کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور  سومین رویداد ملی فهما را برگزار می کند.
.

براساس این گزارش، گردهمایی آموزشی توجیهی کانون های رابط فهما سال ۱۴۰۰ در قالب  رویداد سوم فهما با شعاربه توان مردم  با حضور ۴۰نفر شرکت کننده که ۲۸ نفر از شهرستانهای تابعه که شامل مدیران کانون ها و کارشناسان مجموعه در کرمانشاه برگزار شد. 

در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با محتوای آموزشی ثبت وبارگذاری فرم های گزارش کانون ها، برگزاری برنامه ها  و جشنواره ها  در راستای طرح ملی فهما آشنایی با برخی تغییرات ، در این دوره کانون های رابط هم راجب به  استفاده از سامانه  آموزش لازم را  می ببیند و مهمتر از همه  ارتقا سواد رسانه کانون ها که در گام اول با کانون های رابط شروع شده  وهرچقدر ارتباط  و برقراری مبادله کانون ها در سامانه مسجد بیشتر شود شکل و شمایل بهتری در تولید محتوا ، برگزاری و دستاورد ها کانون ها صورت می گیرد.

 

گفتنی است ، فعالیت ها  و آثار ثبت شده در دو سطح استانی و ملی ارزیابی و کانون های  برتر براساس مجموع امتیاز کسب  شده  و کیفیت فعالیت میدانی خود در رواق های ۱۲ گانه مشخص شده و در هر رواق کانون برتر استان  به شرط کسب امتیاز مورد نیاز به مرحله داوری نهایی راه پیدا خواهد کرد. 

 

همچنین ،سومین رویداد ملی فهما پس از برگزاری اولین رویداد ملی فهما در سال ۱۳۹۸ و «طرح ملی ایران قوی» در سال ۱۳۹۹ برگزار و هدف از اجرای این برنامه ارتقا کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی  هنری کانون های مساجد وافزایش اثر بخشی فعالیتها و  تولیدات فرهنگی کانون ها  در سطح کشور است.

همانطور که می دانید اصلی ترین رسالت کانون های فرهنگی هنری مساجد ، رونق بخشی به نماز جماعت و برنامه های فرهنگی هنری مسجد با محوریت امام جماعت و همکاری هیات امنا و سایر ارکان مسجد می باشد و مدیران کانون ها باید تمامی فعالیت های رویداد فهما ۱۴۰۰ که با شعار به توان مردم در بستر سامانه بچه های مسجد را ثبت کنند.

 

همچنین زمان  ثبت فعالیت ها از ۱۶مرداد تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ است و مرحله  ارزیابی  و معرفی کانون های برتر  از یکم دی  ماه تا سوم بهمن ماه جاری  انجام می شود.
 

 

کد خبر 1101444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha