جشنواره علمدار برای توسعه و ترویج مکتب شهید سلیمانی است

کاظمی ماموریت آموزش و پرورش را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت:جشنواره علمدار یک برنامه برای توسعه و ترویج مکتب شهید سلیمانی است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار به صورت مجازی از شبکه شاد برگزار شد در این مراسم  علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاریخ دفاع مقدس را طلایی ترین دوران دانست و گفت: باید از  گنجینه ارزشمند دفاع مقدس و ارزش های آن برای انتقال به نسل های آینده استفاده کرد.

او افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بالاترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی ایران برای مواجهه با دنیا است و این نقطه اقتدار ما است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین ماموریت این وزارت خانه دانست و گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور، شمیم نور و برنامه هایی با موضوع شهدا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

کاظمی تصریح کرد: جشنواره علمدار یک برنامه برای توسعه و ترویج مکتب شهید سلیمانی است. با استفاده از ظرفیت کتاب های درسی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شکل می گیرد.

برگزاری راهیان نور از نیمه دوم سال

همچنین؛ در این مراسم، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز گفت: اردوهای راهیان نور از نیمه دوم سال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

کارگر همچنین آموزش و پرورش را در پرداخت موضوع دفاع مقدس پیشگام دانست که اقدامات موثری انجام داده است.  

کد خبر 1101879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha