حضور خدام حرم رضوی در بقاع متبرکه لرستان

حجت‌الاسلام عباس‌زاده، با اشاره به حضورسه گروه ز خدام رضوحرم رضوی در بقاع متبرکه لرستان، گفت: این سه گروه به مناسبت ایام شهادت امام رضا(ع) در امامزادگان زید بن علی(ع) خرم‎آباد، محمد(ع) درب‌گنبد و جعفر(ع) بروجرد مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«محمدجواد عباس‌زاده»، امروز(14مهر) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سه گروه از خدام حرم رضوی به‌ مناسبت دهه وقف و ایام شهادت امام رضا(ع) در امامزادگان زید بن علی(ع) خرمآباد، محمد(ع) درب‌گنبد و جعفر(ع) بروجرد مستقر هستند.

 

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به برگزاری همایش یاوران وقف، افزود: این برنامه  حضور خدام مساجد، هیئت‌امنای مساجد و بقاع متبرکه در حسینیه حبیب بن مظاهر خرمآباد برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته وقف غبارروبی امامزادگان، دیدار کارکنان اوقاف و امور خیریه با ائمه جمعه، غبارروبی قبور مطهر شهدا، کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های مرتبط با وقف، سخنرانی مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان در نماز جمعه این هفته خرمآباد صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام عباس زاده بیان داشت: تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف نیاز جامعه بوده و مبلغان در عرصه تبلیغ در نهادینه سازی و احیای فرهنگ وقف رسالت خطیری بر دوش دارند.

کد خبر 1102363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha