عشق و محبت به امام رضا(ع) هر روز پر رنگ‌تر می‌شود

حجت‌الاسلام شکریان‌امیری گفت: دسته‌های عزاداری و برپایی موکب‌های مازندرانی ها در مشهد مقدس نشان از ارادت همیشگی و دائمی دیار علویان به آستان اهل بیت (ع) دارد و این عشق و محبت هر روز پر رنگ‌تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» امروز(۱۵ مهرماه) ضمن حضور در جمع هیئت های مذهبی شهرهای مختلف استان  اعزامی به مشهد مقدس از آنان ، قدردانی کرد در تجمع عزاداری هیئات مذهبی نکا که با یاد مرحوم علامه حسن زاده آملی برگزار شد اظهار کرد: علامه ذوفنون حسن زاده آملی از جمله شخصیتهای علمی و انقلابی است که همواره مورد تفقد مقام معظم رهبری بود و کمترین کار آن است که برای مزار آن بزرگوار ، باید بارگاهی در خور شان ایشان ساخته شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان حدیثی از رسول مکرم اسلام، خاطرنشان کرد: علامه ذوفنون، مصداق آن حدیث پیامبر مکرم اسلام است که فرمود، برخی از علمای امت من بالاتر از پیامبران بنی اسراییل هستند.



 

وی با تاکید بر اهمیت حضور هیئات مذهبی در سالروز شهادت امام رضا در مشهد مقدس تصریح کرد: امسال با توجه به همه مشکلات و گرانی های موجود به ویژه در بخش ایاب و ذهاب و مسکن ، بیش از ۷۰ هیئت مذهبی مازندران در مشهد حضور یافتند.

 

حجت الاسلام شکریان امیری ضمن قددانی از حضور هیئات مذهبی مازندران در مشهد مقدس خاطرنشان کرد: دسته‌های عزاداری و برپایی موکب های مازندرانی ها در مشهد مقدس نشان از ارادت همیشگی و دائمی دیار علویان به آستان اهل بیت (ع) دارد و این عشق و محبت هر روز پر رنگ تر می‌شود.



 

وی ادامه داد: امسال دو برنامه ویژه، در صحن جمهوری حرم مطهر توسط هیئات مذهبی مازندران و هم در موکب امام رضا (ع) جلوی درب باب الرضا (ع) به مدت سه شب با حضور مداحان مازندرانی در حال برگزاری است.

 

به گزارش شبستان، این بازدیدها در ایام آخر ماه صفر با حضور حجت الاسلام شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی، محمودی رییس شورای هیئات مذهبی ، محسن زاده رییس مداحان پیشکسوت استان و همچنین صادق نیا مسئول تشکل های دینی از ۱۳ الی ۱۵ مهرماه در ایام شهادت پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع )انجام می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران و هیئت همراه از هیئات مذهبی شهرهای محمودآباد بهشهر ، گلوگاه، آمل ، ساری ، بابل، کیاسر ، قائمشهر، نکا و بابلسر بازدید کردند.

 

کد خبر 1102564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha