«تسلیت به جوان ترین امام» از سوی خادمیاران رضوی در آران و بیدگل

مراسم شام غریبان امام رضا (ع) و برنامه خطبه خوانی خادمیاران رضوی شهرستان آران و بیدگل در حرم باب المراد حضرت قاسم بن علی النقی(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با شام شهادت هشتمین پیشوای شیعیان جهان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، ویژه برنامه «تسلیت به جوان ترین امام» به همت خادمیاران رضوی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

در این مراسم که از سوی کانون مرکزی خدمت رضوی و با حضور پرشور مردم شهرستان آران و بیدگل در حرم مطهر حضرت قاسم بن علی النقی(ع) برگزار شد، نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی شهادت مظلومانه آقا امام رضا (ع) را به محضر نورانی فرزند بزرگوارش ، جوان ترین امام حضرت جواد الائمه(ع) تسلیت گفتند.

خطبه خوانی و شمع گردانی خادمیاران رضوی  از دیگر برنامه های ویژه این مراسم معنوی بود. در ادامه این برنامه دو نفر از نوجوانان با شعر خوانی در مدح و منقبت امام رضا علیه السلام حال و هوای خاصی به مراسم بخشیدند. 


در بخش دیگری از این مراسم، عباس آذرباد مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل با قدردانی از حضور مردم و نوجوانان در این مراسم، طی سخنانی در مورد محورهای خدمت رضوی توضیحاتی را ارائه کرد.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرده است.  هم اکنون  ۱۰۸ خادمیار فعال در ۱۰ کانون خدمت رضوی کار خدمت رسانی به مردم و محرومان را بر عهده دارند./

 

کد خبر 1102684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha