بازگشایی مدارس مشروط به تزریق واکسن دانش آموزان است

سرمست گفت: تمامی بازگشایی مدارس مشروط به انجام واکسیناسیون است و باید واکسن گروه‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال تزریق شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بهرام سرمست» امروز (شنبه 17 مهر) در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد گفت: موضوع واکسیناسیون در قم به‌خوبی در حال انجام است و گروه‌های سنی مختلف نسبت به تزریق واکسن اقدام می‌کنند.
 

استاندار قم با اشاره به اهمیت واکسیناسیون دانش آموزان گفت: بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان برای دانش آموزان متوسطه دوم از ۱۵ آبان و متوسطه اول از هفته اول آذر پیش‌بینی‌شده است.
 

وی گفت: تمامی بازگشایی مدارس مشروط به انجام واکسیناسیون است و باید واکسن گروه‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال تزریق شود.


سرمست گفت: از والدین می‌خواهم که در اولین فرصت واکسیناسیون فرزندان خود را انجام دهند چراکه آموزش حضوری منوط به استفاده از واکسن و توجه به دستورات بهداشتی است.


استاندار قم گفت: وضعیت کرونا در قم مناسب شده و روند ابتلا و بستری‌ها و همچنین فوتی‌ها کاهش‌یافته و باید تلاش کنیم هر چه می‌توانیم آمار را کمتر و به صفر برسانیم.


وی با تأکید بر رعایت دستورات بهداشتی گفت: تشدید شیوه‌نامه‌های بهداشتی مورد تأکید است تا مجدد به‌روزهای پیک کرونایی بازنگردیم.


سرمست در خصوص واکسیناسیون کارمندان گفت: در این زمینه تأکیدهای لازم انجام‌شده و هیچ‌یک از کارمندان نباید بدون تزریق واکسن باشند.


استاندار قم گفت: بازگشایی‌ها و برداشتن محدودیت‌ها به‌صورت آزمایشی در دستور کار است و امیدواریم بتوانیم در استان قم نیز این موضوع را اجرایی کنیم.

کد خبر 1103112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha