نیروی انتظامی یکی از ارکان اساسی  امنیت و آرامش  کشور است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی یکی از ارکان اساسی تامین کننده امنیت و آرامش در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعلی احمدزاده» امروز (۱۷ مهر ماه) در صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: امنیت پایدار ملی رکن اساسی توسعه و پیشرفت کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از ارکان اساسی تامین کننده امنیت و آرامش در کشور نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره در دفاع از حاکمیت و ایفای نقش موثر خود در تامین، حفظ و ارتقای امنیت کشور به نحو شایسته عمل کرده است.

 

احمدزاده ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام شهدا، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهیدان مدافع حرم به ویژه شهیدان و حافظان نظم و امنیت، از تلاش‌های ارزنده و مجدانه همه پرسنل خدوم، فرماندهان و خانواده‌ های آنان به ویژه خانواده شهدای ناجا، تقدیر و تشکر کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: پاسداشت نیروی انتظامی پاسداشت نظم و امنیت است، چرا که اقتدار، نظم و امنیت از بزرگ ترین دستاورد انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قلمداد می شود.

وی با بیان اینکه، امنیت به عنوان رکن اساسی و از ضروری‌ ترین نیازهای یک جامعه است، خاطرنشان کرد: کسانی که در این راه تلاش می کنند، همواره مورد رضایت مردم هستند.

احمدزاده گفت: حفظ و نگهداری از نعمت امنیت هم یکی از وظایف نیروی انتظامی و وظایفه ای همگانی است و ما هر پیشرفتی در کشور داریم از نعمت امنیت است.

کد خبر 1103173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha