کانون های مساجد نقش موثری در مردمی کردن فعالیت‌های فرهنگی دارند

حجت الاسلام خوبرو با اشاره به نقش موثر کانون‌های مساجد در مردمی کردن فعالیت‌های فرهنگی گفت: اداره اوقاف و امور خیریه انزلی در همه حوزه‌های ماموریت خود آماده همکاری و تعامل بیشتر با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

حجت الاسلام «عباس خوبرو» امروز (دوشنبه، 19 مهر) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، در تعمیق بنیان‌های دینی و مردمی کردن فعالیت‌های فرهنگی مساجد و جذب جوانان به قرآن کریم نقش بسزایی دارند.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه انزلی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان فضایی بانشاط و معنوی می‌تواند جوانان را با سیره اهل بیت(ع) آشنا کرده و سیره امامان معصوم(ع) را در جامعه جاری کنند.

 

وی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه انزلی در همه حوزه‌های ماموریت خود آماده همکاری و تعامل بیشتر با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

 

خوبرو  تاکید کرد: اوقاف به عنوان دبیر امور مساجد و دستورالعمل مربوطه برای استفاده از کانون‌ها و تعامل فیمابین دست اندرکاران مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، برنامه‌هایی دارد.

 

وی گفت: برای حمایت از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌توان به تامین تجهیزات بخصوص در ارتباط با اختصاص کتابخانه به مساجد به صورت جدی اقدام کرد.

 

خوبرو خاطرنشان کرد: با حمایت ویژه و در نظر گرفتن بودجه استانی و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری و همچنین اختصاص بودجه مناسب فرهنگی می‌توان نیروی متخصص در این حوزه جذب کرد.

کد خبر 1103728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha