اختصاص تجهیزات به کتابخانه‌های تازه تاسیس در جوار برخی مساجد شهرستان ابهر

حجت الاسلام یارمحمدی از اختصاص تجهیزات به کتابخانه‌های تازه تاسیس در جوار برخی مساجد شهرستان ابهر خبر داد و گفت: تجهیزات این کتابخانه ها در اختیار ۵ باب کانون فرهنگی و هنری این شهرستان قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: با تاسیس کتابخانه در جوار برخی از مساجد شهرستان ابهر تجهیزاتی بالغ بر 12 میلیون تومان در اختیار کانون های فرهنگی و هنری این مساجد قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام محمد نقی یارمحمدی با بیان اینکه در شهرستان ابهر 30 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد فعالیت می کند، گفت: تجهیزات کتابخانه ای شامل صندلی، میز مطالعه و قفسه کتاب در اختیار کانون های فرهنگی و هنری ابوذر، لسان الصدق، معراج، سراج و صادق اهل بیت قرار می گیرد.

 

وی در ادامه به فعالیت های مربوط به کتابخوانی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اشاره کرد و گفت: در راستای افزایش سرانه مطالعه در کانون های مساجد، طرح شنبه های کتاب برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: مخاطبان این طرح، اعضای کانون های فرهنگی و هنری و فعالان در حوزه مساجد است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این طرح در بین الصلاتین اجرا می شود، گفت: به همین منظور امام جماعت مسجد کتابی برای مطالعه معرفی می کند و ضمن قرائت چکیده ای از آن، نمازگزاران را به مطالعه آن دعوت می کند.

 

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب مجازی برگزار شدن این طرح شده است، گفت: به همین منظور طرح شنبه های کتاب ویژه ائمه جماعت مساجد به صورت مجازی اجرا می شود.

 

کد خبر 1103750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha