سازمان های مردم نهاد، ظرفیتی بزرگ جهت کاهش آسیب های اجتماعی است

ثمینی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گفت: باید از ظرفيت سمن ها در راستاي پيشگيري و كاهش آسيبهاي اجتماعي استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز در جلسه شوراي توسعه و حمايت از تشكل هاي مردم نهاد، اظهارداشت: برنامه ریزی جدی بر ای کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ضروری است.

 

وی بر ضرورت توانمندسازي سمن هادر كنار توسعه كمي آنها به عنوان شاخص بسيار مهم تاكيد کرد و افزود: سازمان های مردم نهاد ظرفیت بزرگ در حوزه های مختلف است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیان کرد: در این راستا برگزاري دوره هاي آموزشي مستمر در قالب كارگاههاي مختلف،  نشست هاي تخصصي با تشكل هاي مردم نهاد به منظور توانمند سازي تشكل ها و افزايش آگاهي و مهارتهاي آنها در اجراي موفق برنامه ها را  در راستاي مطالبات  موردنظر  سمن ها ضروري است.

 

وی با اشاره به اهمت بهره برداری از ظرفیت سمن ها در جامعه، افزود: دستگاه هاي متولي تا از ظرفيت سمن ها در راستاي پيشگيري و كاهش آسيب هاي اجتماعي شناسايي شده و اولويت دار در استان استفاده نمایند.

 

ثمینی اظهار کرد: توجه به تنوع فعاليت سمن ها در حوزه هاي مختلف و توزيع متوازن سمن ها در شهرستانهاي مختلف استان ضروری است.

 

کد خبر 1103772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha