فرهنگ سازی مهمترین ابزار نیروی انتظامی برای کاهش وقوع جرم است

بحرالعلومی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرهنگ سازی را مهمترین ابزار نیروی انتظامی برای کاهش وقوع جرم دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» در دیدار با سردار «هوشنگ حسینی» فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتظامی، گفت: فرهنگ سازی مهمترین ابزار نیروی انتظامی برای کاهش وقوع جرم است

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: پرسنل پرتلاش و زحمتکش نیروی انتظامی، با حضور ارزشمند و مقتدرانه، امنیت، آرامش و ثبات را برای جامعه ایران اسلامی فراهم ساخته اند.

 

بحرالعلومی ضمن اشاره به نقش فرهنگ و هنر در کاهش آسیب های اجتماعی و وقوع جرم و جنایت در جامعه، افزود: قطعاً هماهنگی و هم افزایی در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه تاثیر بسزایی در بهبود فضای فرهنگی و هنری و کاهش وقوع جرم و جنایت در جامعه دارد.

 

در ادامه این دیدار، سردار «هوشنگ حسینی» با اشاره به وظیفه خطیر نیروی انتظامی در برقرای صلح و آرامش در جامعه، اظهار داشت: هدف دستگاه های اجرایی و نیروی انتظامی حفظ ارزش های ایرانی و اسلامی بویژه در برنامه های عمومی است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل ادامه داد: همه فعالیت ها و برنامه های مختلف فرهنگی وهنری نیازمند نیز نظم و امنیت است تا مردم بتوانند با خاطر آسوده از این برنامه ها به نحو شایسته بهره جویند که این امر با همکاری و مشارکت هر چه بهتر و بیشترنیروی انتظامی محقق خواهد شد.

 

در این دیدار، با اهدای لوح تقدیر از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی استان و فرماندهی آن در برقراری صلح و آرامش در استان تقدیر و قدردانی شد.

کد خبر 1103819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha