دلدادگی مردم زنجان به اهل بیت(ع) مثال زدنی است

آیت الله خاتمی، دلدادگی مردم زنجان به اهل بیت (ع) و حضورشان در صحنه‌ها را چشمگیر خواند و گفت: در سال ۹۶ که دشمن برای آن برنامه حساب شده داشت، مردم خودجوش به خیابان آمدند و چند هزار نفر طومار نفاق را پیچیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان شامگاه دوشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار زنجان با حضور وزیر کشور از زنجان با عنوان دیار حکیمان و فقیهان و دیار غواصان دریادلد کرد و گفت: مسؤولیت میدان امتحان برای همگان است.

 

آیت الله علی خاتمی ادامه داد: پیشینیه این دیدار در انقلاب موثر بوده و علیرغم جمعیت کم 35353 شهید برای حراست از اسلام و انقلاب تقدیم کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان دلدادگی مردم زنجان به اهل بیت (ع) و حضورشان در صحنه‌ها را چشمگی رخواند و گفت: در سال ۹۶ که دشمن برای آن برنامه حساب شده داشت، مردم خودجوش به خیابان آمدند و چند هزار نفر طومار نفاق را پیچیدند.

 

به گفته وی، در پی همین موضوع در سال ۹۸ هم مردم مؤمن زنجان پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، صف خود را از اخلالگران جدا کردند. همچنین رئیس جمهور دولت سیزدهیم در سال ۹۶ و در دوره فعلی در زنجان رای نخست را کسب کرده بود.

 

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی برای ایجاد جهش توسعه در استان زنجان با حضور استاندار جدید ابراز امیدواری کرد و گفت: امروز فرصتی کم نظیر برای توسعه و پیشرفت در استان زنجان به وجود آمده است.

 

حجت‌الاسلام حسن شجاعی گفت: امیدواریم از این فرصت به وجود آمده و این هماهنگی که بین دولت و سایر قوا وجود دارد، استفاده لازم به عمل آید.

 

به گفته وی، پیشرفتی که امروز به برکت نظام رقم خورده است، کمتر از استحقاق این استان است و در بسیاری از موارد ما استعدادهای بسیاری داشته‌ایم که مغفول مانده و این امر حتی در شناخت شخصیت‌ها نیز وجود داشته و این فرصت باید برای ظرفیت‌های انسانی هم ایجاد شود.

 

شجاعی با اشاره به اینکه ما از استاندار جدید توقع داریم که با روحیه جهادی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند، گفت: توقع دیگر ما این است که استاندار به همه استان نگاه یکسان داشته باشد.

 

کد خبر 1104014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha