نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در جامعه است

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه قانون ، قراردادی اجتماعی و برای رفاه مردم است، گفت: نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت در جامعه است .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی استان زنجان ، ضمن تبریک هفته ناجا ، بیان داشت : نیروی انتظامی در مسائل اجتماعی ، خدمات عمومی و مردمی نقش پررنگی دارد که این قابل تقدیر است .

 

آیت الله علی خاتمی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در بسیاری از مسائل ارتقاء خوبی داشته است ، تصریح کرد : نيروي انتظامي طي ساليان اخير نشان داده توانايي بالايي در تامين نظم و امنيت جامعه داشته و از ماموريت هاي مختلف سربلند بيرون آمده كه اين مهم در سايه تلاش مجاهدانه و متعهدانه فرماندهان، مديران و كاركنان نيرو به دست آمده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان، امنیت را مقوله ای بسیار مهم خواند و با بیان اینکه شما به عنوان نیروی انتظامی، بازوان توانمند و چشمان بیدار نظم و انتظام جامعه هستید، اظهار داشت: امروز پلیس ایران از قاطعیت و اقتدار توام با اخلاق، عدالت، مروت و ترحم برخوردار است.

 

آیت الله خاتمی با بیان اینکه استقرار امنیت، ماموریت نیروی انتظامی است، افزود: اعتماد عمومی جامعه، مهمترین و بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است که امروز آن را در جامعه مشاهده می کنیم.

 

وی توجه پلیس استان به بحث خانواده و احداث دارالقرآن امام خامنه ای ( مدظله العالی ) در انتظامی استان را بسیار خوب و اثر گذار دانست و تصریح کرد : در حال حاضر پلیس در نظامی اسلامی با هدف الهی مشغول به کار بوده و به مردم خدمت می کند و تمامی خدمات پلیس به مردم اجر و پاداش الهی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در پايان ضمن تقدير از تلاش هاي خالصانه مجموعه فرماندهي انتظامي استان در راستاي ارتقاء نظم و امنيت، افزود: پليس استان در ماموریت های خود بسیار منظم ، وظیفه شناس و قاطع هستند .

 

فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در سخنانی ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي نظم و امنيت، اظهار داشت: هفته ناجا از 17 مهرماه با شعار "پليس هوشمند، امنيت پايدار" آغاز و تا 23 مهرماه ادامه دارد كه برنامه هاي مختلفي نيز در طول اين هفته اجرا شده و خواهد شد.

 

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به آمادگی پلیس استان برای تامین نظم و امنیت جامعه بیان داشت : دل مردم به حضور پليس گرم است و آحاد جامعه نيروي انتظامي را پناهگاه امن و قابل اعتماد مي دانند.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی دوشادوش سایر نیروها در تلاش است تا قبل از هر اقدام مخل امنیت آن را شناسایی ، خنثی و برخورد کند ، گفت: استان زنجان جزء استان ها امن کشور است و این به سبب مشارکت مردم ، نهاد ها ، سازمان ها ، بسیج و اقشار مختلف مردم است که امنیت را تولید و نیروی انتظامی تلاش می کند آن را حفظ و ارتقاء دهد .

 

سردار جهانبخش با بيان اين كه ايجاد امنيت در جامعه با مشارکت همه جانبه آحاد مختلف مردم و مشارکت همه دستگاهها و نهادها با نيروي انتظامي محقق نخواهد شد، گفت : همه بايد براي ارتقاء امنيت و احساس آن در جامعه تلاش کنيم چرا که احساس امنيت ، بر خود امنيت مقدم است .

 

وی با بيان اينكه راهبرد و رويكرد پليس تعامل با ساير دستگاه ها است، تصريح كرد: در تامين نظم و امنيت جامعه دستگاه هاي مختلف نقش دارند كه هر يك بايد برنامه ريزي هدفمند در اين راستا داشته باشند.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار داشت: پليس زنجان علاوه بر تامين امنيت، در ماموريت هاي ديگري نظير اجراي دستورالعمل هاي بهداشتي و اعمال محدوديت هاي كرونايي نيز حضور فعال داشته و بدون هيچ گونه تنش و مشكلي اين ماموريت را انجام داده است.

کد خبر 1104053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha