پاسداشت میراث گران بهای شهدا وظیفه ای همگانی و رسالتی بس عظیم است

حجت الاسلام عسگری، گفت: عزت، اقتدار و امنیت کشور را مدیون از خودگذشتگی های شهدا و صبر و استقامت خانواده های ایثارگر هستیم و پاسداشت میراث گران بهای شهدای عزیز را وظیفه ای همگانی و رسالتی بس عظیم عنوان کرد.

حجت الاسلام هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  شهدای در راه دفاع از اهداف و ارزش های نظام اسلامی به مقامی دست یافته اند که تمامی خوبان و اولیای الهی آرزوی دست یافتن به این مقام و جایگاه بسیار والاو ارزشمند را داشته اند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه  بااشاره به اینکه نام شهدا در همیشه تاریخ خواهد درخشید، افزود: سربلندی و دست آوردهای انقلاب اسلامی را ماحصل ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرزو بوم است.

 

وی خاطر نشان کرد:در راستای پاسداشت خون شهیدان و ادامه دادن راه شهدانباید لحظه ای کوتاهی کنیم، شهدای والامقام با گذشت از رفاه و آسایش خود و سینه سپر کردن در برابر متجاوزان، اجازه تعدی و دست درازی به خاک این مرز و بوم را به دشمن ندادند.

 

حجت الاسلام عسگری  با اشاره به اینکه شهیدان نزد خداوند جایگاه رفیع دارند  تصریح کرد:ما  صبر و استقامت خانواده ی شهدا و جانبازان را ارج می نهیم  و تکریم خانواده های  آنان اجر و پاداش بسیاری دارد .

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه گفت: شهدا برای ما مانند چراغ راه و ستارگانی هستند که ما با بهره‌گیری و هدایت آنها در مسیر گم نشویم. 

کد خبر 1104121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha