دانشجویان نخبه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در طرح «آینده روشن» به مشهد مقدس اعزام شدند

حجت الاسلام مقامی گفت: دانشجویان نخبه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در طرح «آینده روشن» که توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برنامه ریزی شده به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حمید مقامی»، امروز (سه شنبه 20 مهر) از اعزام دانشجویان نخبه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: دانشجویان نخبه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در طرح «آینده روشن» که توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برنامه ریزی شده به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در این طرح ۶۵ نفر از دانشجویان نخبه که با رتبه سه رقمی سال گذشته وارد دانشکده‌ های پزشکی و دندانپزشکی شیراز شده اند همراه تعدادی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه روز گذشته با قطار و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به این سفر معنوی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این اولین برنامه دورهمی نخبگان دانشگاهی دانشگاه‌ های سراسرکشور است که فرصت حضور یک هفتگی این نخبگان را در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) فراهم می کند.

حجت الاسلام مقامی تاکید کرد: امیدبخشی به جوانان نخبه و باور توانمندی ‌های آنها در مسیر اعتلای کشور از مهمترین تاکیدات مقام معظم رهبری است و جوانان نخبه باید با برخورداری از بصیرت و تفکر انقلابی، تلاش و شکست مشکلات در مسیر پیشرفت گام بردارند.

کد خبر 1104292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha