لزوم بهره گیری از نیروهای جوان /گیلان ۲۵۴ شهید کارمند دارد

حبیبی با تاکید بر اینکه باید از نیروهای جوان در امور مختلف بهره گرفته شود گفت: گیلان دارای ۲۵۴ شهید کارمند است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « حسن حبیبی» امروز ( چهارشنبه، ۲۱ مهر ) در نشست فصلی با فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات گیلان در رشت اظهار داشت: امنیت و توسعه امروز کشور را مدیون شهدا هستیم.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصین با بیان اینکه گیلان ۲۵۴شهید کارمند دارد گفت: رهبری، هدایت و تفکر امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را در برابر دشمنان پیروز کرد.

 

وی با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در تحقق گام دوم انقلاب در حوزه‌های مختلف اذعان کرد: بسیجیان امروز در بحران کرونا ویروس در کنار کادر درمان بودند و خدمات لازم را به مراجعه کنندگان داده و در امر واکسیناسیون مشارکت کردند.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار به فضای مجازی و ارتقا سواد رسانه در جامعه اشاره و تصریح کرد: امروز ۸۰ درصد جوانان از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و این فضا در دست دشمن نیز است و بایستی سواد رسانه ای در جامعه ارتقا یابد.

 

وی با بیان اینکه‌ با وجود بحران کرونا ویروس تدریس از طریق فضای مجازی انجام می‌شود افزود: با این وجود، حوزه تربیتی دانش آموزان دچار چالش شده است.

 

حبیبی با اشاره به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت مردمی در بسیاری از فعالیت‌ها نتیجه مطلوب داشته است اظهارکرد: باید مردم را در حوزه اقتصادی نیز وارد صحنه کنیم و با پیروی از فرمایشات رهبری از جوانان در حوزه‌های مختلف بهره گیریم.

 

وی با تاکید بر اینکه در حوزه‌های فناوری، علمی، صنعتی و دیگر حوزه‌ها دارای رتبه‌های برتر دنیا هستیم خاطرنشان ساخت: ۴۵ درصد نیروی انسانی کشور را نیروهای جوان تشکیل داده اندو باید برای آینده انقلاب اسلامی کادرسازی کرد.

کد خبر 1104556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha