بیش از ۸ میلیارد ریال به ایتام آستارا کمک شد

تسلی‌نیا گفت: حامیان ایتام در شهرستان آستارا در نیمه نخست سال جاری ۸ میلیارد و ۱۸۹ میلیون ریال به ایتام کمک کردند.

«بهرام تسلی‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: در نیمه نخست سال جاری خیران و نیکوکاران ۸ میلیارد و ۱۸۹ میلیون و ۳۳ هزار و ۱۷۷ ریال به ایتام کمک کردند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان‌اینکه کمک‌های خیران و نیکوکاران به یتیمان در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بوده است، افزود: این میزان کمک‌های خیران به صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان ایتام و محسنین بوده است.

 

وی تصریح‌کرد: خیران و نیکوکاران با کمک‌های نقدی و غیرنقدی شان از ۴۶۱ یتیم تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آستارا حمایت می‌کنند.

 

تسلی‌نیا با اشاره به اینکه ایتام تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا یکهزار و ۲۶۸ نفر حامی دارد، گفت: ۲ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۶۰۴ ریال سرانه دریافتی ماهانه ایتام است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان‌اینکه کودکان و نوجوانان زیادی در پهنه‌ی شهر زیبای ما زندگی می‌کنند که دست تقدیر، شرایط سختی را برای‌شان رقم زده است و حمایت از این عزیزان می‌تواند آینده‌ای روشن را فراروی آنها قرار دهد، خاطرنشان‌کرد: با ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانید یک یا چند کودک و نوجوان نیازمند را به دلخواه خود انتخاب و کمک خود را، به‌صورت مستقیم و در لحظه به حساب‌ خود فرزند واریز کیند و اطلاعات فرزندان و مبالغ اهدایی شما بلافاصله پیامک می‌شود.

کد خبر 1104657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha