انجام پروژه های بخش بیرانود در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد

طولابی، بر ضرورت اجرای پروژه های عمرانی بخش بیرانوند تأکید کرد و گفت: با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی و سرمای زودرس هوا در این بخش مسئولان باید اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «جعفر طولابی»، امروز(26مهر)، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه بخش بیرانوند، بر ضرورت ارائه خدمات شایسته مردم بخش بیرانوند تأکید کرد.

 

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه تاکنون اقدامات مطلوبی در زمینه خدمات آب، برق، گاز و راه‌های مواصلاتی توسط مسئولین در بخش بیرانوند انجام شده است، اظهارداشت: با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی و سرمای زودرس هوا در این بخش، انتظار می رود مسئولان اولویت کاری خود را پروژه‌های بخش بیرانوند قرار دهند.

 

وی با اشاره به اختصاص 275 میلیارد توکان بودجه عمرانی به شهرستان خرم آباد، گفت: مسئولین دستگاه‌های اجرایی فرایند اجرای پروژه‌ها را با انتخاب پیمانکار آغاز کنند.

 

فرماندار خرم آباد عنوان داشت: دسترسی مردم بخش بیرانوند به آزادراه خرم‌آباد- بروجرد و رفع نواقص موجود از جمله سیستم روشنایی و نصب علایم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی از جمله موارد است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 

طولابی در ادامه گفت: احداث پایگاه امدادجاده‌ای برای پوشش دهی مسیرهای مواصلاتی بخش بیرانوند و آزادراه خرم‌آباد- بروجرد از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی با اشاره به استقرار پایگاه امدادجاده ای در روزهای آینده، خاطرنشان کرد: همکاری ریاست هلال احمر شهرستان با بخشداری و خیرین محلی برای تسریع در استقرار این پایگاه ضروری است.

کد خبر 1106064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha