روابط با روسیه افزایش می یابد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به نگاه‌های مشترک و نزدیک ایران و روسیه در مسائل منطقه ای و بین المللی و همچنین وجود ظرفیت های زیاد همکاری فیما بین، روابط دو کشور در ابعاد مختلف افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری که به مسکو سفر کرده است، روز دوشنبه در نشستی با کارشناسان و مدیران نهادهای ایراتی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه با  اشاره به اهداف سفر خود به مسکو و بیان وضعیت همکاری ها و مناسبات مشترک دفاعی و نظامی دوکشور، به تشریح آخرین وضعیت تحولات منطقه‌ای و بین المللی و مبارزه با تروریسم پرداخت.

وی گفت: برای داشتن روابطی مستحکم با کشورها بخصوص روسیه و کشورهای همسایه نیاز به نقشه راه داریم.  

سردار باقری اظهار داشت: با توجه ظرفیت های مختلف همکاری با روسیه در ابعاد نظامی دفاعی هم، همکاری دو کشور افزایش خواهد یافت.

در این نشست کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه، توضیحات کاملی در رابطه با آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه ایران و روسیه  و بستر سازی های بعمل آمده جهت تعمیق تعاملات فیمابین در همه عرصه ها ارائه  داد و در ادامه برخی روسای ارگانهای ذیربط،  مطالبی را در خصوص حوزه فعالیت دستگاه مربوطه بیان داشتند. 

کد خبر 1106131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha