استان گلستان مظهر امت واحده و وحدت کلمه است

حجت الاسلام اصحابی گفت: وحدت علمی در گلستان به برکت نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «علی اصحابی» در نشست اقشار اهل سنت با موضوع «مدینه النبی محور وحدت» در سالن آموزش و پرورش بندرترکمن ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) گفت: استان گلستان به برکت انقلاب اسلامی مظهر امت واحده و وحدت کلمه است.

 

رئیس دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در گلستان با بیان اینکه، گلستان از مرحله شعار فرا رفته و وحدت عملی را در استان شاهد هستیم، افزود: این وحدت و همدلی از الطاف خداوند متعال است که باید شکرگذار آن باشیم.

 

وی با بیان اینکه، در ایام برگزاری همایش های زائرین تنها استانی بودیم که همایش ها را به صورت متمرکز برگزار می کردیم، ادامه داد: خداوند متعال را شاکریم که در استانی که وحدت کلمه زبانزد است زندگی می کنیم و در ایام حج اتفاق نظر و همکاری و برداری زائران شیعه و سنی استان گلستان نمونه بارزی از وحدت می باشد.

 

حجت الاسلام اصحابی با اشاره به برگزاری مسابقه نامه ای به امام حسین (ع) در اربعین گفت: حدود ٣ هزار اثر به دبیرخانه مراسم ارسال شده که از این بین دانش آموزان اهل سنت خوش درخشیدند و محبت و مودت خود را به اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) نشان دادند.

 

وی افزود: این مهم نشان می دهد که محبت اهل بیت (ع) در کلام نیست بلکه در عمل نیز وجود دارد.

 

حجت الاسلام اصحابی گفت: وقتی که در منزل شهدای اهل سنت منا حاضر می شدیم نکته جالب دیدارها وجود عکسی در حرم امام رضا (ع) و محبت به اهل بیت (ع) بود که به عنوان یک یادگار پرافتخار ازش یاد می کردند.

 

وی تاکید کرد: وحدت در استان گلستان به همت مردم غیور منطقه، وجود مرکز اسلامی گلستان و روحانیون است.

 

کد خبر 1106239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha