دولت سیزدهم دولتی جهادی و انقلابی است

حجت‌الاسلام حافظ نیا با بیان‌اینکه دولت جدید تفاوتی بین روزهای تعطیل و کاری قائل نیست، گفت: مسئولان در دولت سیزدهم باید از کار و وقت شخصی کم و به زمان خدمتگزاری به مردم و کشور بیافزایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام«کاظم حافظ نیا» در جلسه شورای اداری در محل سالن اجتماعات شماره یک فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: دولت سیزدهم دولتی جهادی، انقلابی، پویا، فعال و پرتلاش است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌ اینکه دولت جدید تفاوتی بین روزهای تعطیل و کاری قائل نیست، افزود: مسئولان در دولت سیزدهم باید از کار و وقت شخصی کم و به زمان خدمتگزاری به مردم و کشور بیفزایند.

 

وی به وضعیت توزیع آرد و پخت نان در شهرستان آستارا اشاره کرد و بر ساماندهی این وضعیت در راستای کاهش صف شهروندان در جلوی نانوایی‌ها تاکید کرد.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا با اشاره به موقعیت ویژه شهرستان آستارا، تصریح‌کرد: مسئولان کشوری و استانی با اختصاص اعتبارات ویژه برای رفع مشکلات و عمران و آبادانی هرچه بیشتر آستارا تلاش کنند.

 

امام جمعه بندر آستارا بر پیگیری و اختصاص اعتبارات ملی و استانی برای آبرسانی و رفع کمبود آب در این شهرستان تاکید کرد.

 

حجت‌الاسلام حافظ نیا در پایان از مردم خواست برای سلامت خود و شهروندان به پایگاه‌های واکسیناسیون مراجعه و واکسن دریافت کنند.

 

*بیماری هزار چهره دیابت جدی گرفته شود

«فرید بصیری‌مقدم» نیز در این جلسه با بیان‌اینکه وضعیت آستارا از لحاظ کرونایی زرد است، افزود: ۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی آستارا بستری هستند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا ۷۲ درصد جمعیت این شهرستان دز نخست واکسن را دریافت کرده‌اند، افزود: ۸۰ درصد دانش‌آموزان آستارا دز نخست واکسن را دریافت کرده‌اند و در این رابطه رتبه اول گیلان را داریم.

 

وی با بیان‌اینکه روزانه چهار تا پنج مادر باردار به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند، تصریح‌کرد: ۳۰ درصد زنان باردار واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

 

بصیری‌مقدم با اشاره به اینکه شهروندان بدون توجه به حاشیه‌سازی‌‎های فضای مجازی در رابطه با واکسن هراسی و دلیل‌های غیرعلمی، برای دریافت واکسن به پایگاه‌ها مراجعه کنند، گفت: پیامک انبوه در رابطه با دعوت مردم به تزریق واکسن ارسال و در قبوض آب، برق و گاز پیام دعوت مردم به دریافت واکسن درج شود.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان‌اینکه در این شهرستان ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار دیابتی وجود دارد، ادامه داد: این بیماری هزار چهره، باید جدی گرفته شود و بهترین راهکار پیشگیری، تغییر سبک مصرف مواد قندی است.

 

وی افزود: پنج هزار بیمار مبتلا به فشار خون نیز در شهرستان آستارا شناسایی شده است.

 

بصیری‌مقدم با اشاره به اینکه یک بیمار قارچ سیاه در آستارا وجود دارد، خاطرنشان‌کرد: برخی از بهبودیافتگان کووید ۱۹ به  بیماری قارچ سیاه مبتلا می‌شوند و درد چشم، آبریزش یک طرفه از بینی، درد یکطرفه صورت، بی حسی و گزگز یک طرفه صورت یا پیشانی، لقی یا درد همزمان چند دندان از علائم آن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1106539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha