آمریکا بداند آرمان آزادی فلسطین هر روز در حال گسترش است/سرنوست قدس، آرمان همه آزادی خواهان جهان است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: آمریکا باید بداند آرمان آزادی فلسطین هر روز در حال گسترش است و مردم جهان آن را باور کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه در سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با اشاره به نقش وحدت در میان مسلمانان برای ایستادگی در مقابل توطئه های شوم دشمنان گفت: وحدت به عنوان تاثیرگذارترین عنصر در امت اسلامی توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد و دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای نابودی و وحدت به کار گرفته اند تجربه وحدت در انقلاب اسلامی منجر به نابودی رژیم پهلوی و ایستادگی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس و شکست تحریم های ظالمانه اقتصادی آمریکای جنایتکار شد این موضوع نشان می‌دهد که وحدت در هر شئون ای  مفید خواهد بود.

 

وی افزود:  امروز فرقه های متعدد مسلمانان اشتراکات زیادی دارند همچون قرآن کریم پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و همچنین آرمان آزادی خواهی فلسطین عزیز به طوریکه فلسطین به عنوان آرمان مشترک تمام آزادیخواهان دنیا شده است و استکبار جهانی سعی دارد با منازعات سیاسی تقویت تفکرات تکفیری و ایجاد جنگ مذهبی و درگیری‌های داخلی به اسلام ضربه می‌زند و مانع ایجاد وحدت رویه در بین مسلمانان شود این اقدامات دشمنان موجب می‌شود تا تمرکز مردم جهان از موضوع آزادی قدس منحرف شود تا فرزند نامشروع استکبار جهانی یعنی اسرائیل جنایتکار به حیات کثیف خود ادامه دهد.

 

بختیاری تصریح کرد: سیاست‌های عادی سازی با رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه به عنوان یکی از سیاست های آمریکای جنایتکار اجرا شد و در این زمینه برخی از حاکمان امت اسلامی که دست نشانده ی  آمریکا هستند دست دوستی دادند که سرنوشتی جز تباهی به دنبال نخواهد داشت.

 

وی اظهار کرد: امروز به فرموده مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای باید در میان کشورهای اسلامی و به خصوص مردم مسلمان جهان هم افزایی در خصوص یک هدف مشترک و اصلی که همان سرنوشت قدس شریف است شکل بگیرد.

 

بختیاری تصریح کرد: تفرقه در میان امت اسلامی به اسرائیل جنایتکار کمک می کند تا اهداف شوم خود را محقق سازد در این مسیر باید تمام مسلمانان همراه شوند و از هر گونه نزاع و درگیری پرهیز نمایند. همچنین باید علل ایجاد جنگ در میان مسلمانان تبدیل شود تا دشمن به اهداف خود نرسد؛ این درحالیست که استکبار جهانی با گسترش اختلاف، هدفی جز تضعیف ملت های اسلامی را  دنبال نخواهد کرد.

 

وی افزود:  آمریکا باید بداند آرمان آزادی فلسطین هر روز در حال گسترش است و مردم جهان  آن را باور کرده‌اند. مردان و زنان شجاع و نترس همچون مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام مرگ با عزت را از زندگی با ذلت بهتر می دانند

 به حول قوه الهی جریان مقاومت در دوران معاصر منتج به ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های کشورهای سلطه گر  شد که با این تفکر و آرمان آزادسازی فلسطین مقدس و شریف جنبش هایی  گرفت که نشان داد می‌توان در برابر رژیم‌های تا دندان مسلح نیز پیروز شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: حزب الله لبنان به رهبری حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله اقداماتی انجام داد که خواب دشمنان اسلام را بر هم زد اولین شکست خفت بار غاصبان صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه به دست این گروه  شکل گرفت از طرفی نیز جنبش مقاومت حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی بار‌ها دشمن اسرائیلی را خوار و  ذلیل کردند.

کد خبر 1107301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha