جایگزینی هویت های جعلی به جای هویت اسلامی

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج گفت: قدرتهای بیگانه در صدد شیطنت هستند تا با ایجاد بحران‌های منطقه‌ای هویت اسلامی را به حاشیه برده و هویت های جعلی جایگزین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، دکتر ناهید همتی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج در سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با اشاره به نقش دشمنان در اسلام هراسی و تفرقه افکنی در میان جوامع مسلمان گفت:  دشمنان اسلام هراسی با تفرقه افکنی سعی بر تثبیت موقعیت و حاکمیت خود دارد این در حالی است که به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای  تفرقه سم مهلک جوامع اسلامی است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهر سنندج با اشاره به نقش تفرقه افکنی در تکمیل پازل خباثت گونه دشمنان تصریح کرد: هفته وحدت فرصتی برای  تقریب مذاهب با رمز پایداری امت اسلامی  در برابر تفرقه افکنی ها و سیاست های دشمنان است.

همتی عنوان کرد: امروز قدرتهای بیگانه در صدد شیطنت هستند تا با ایجاد بحران‌های منطقه‌ای هویت مردم را نابود و هویت اسلامی را به حاشیه برده و هویت های جعلی جایگزین کنند. این در حالی است که دیدگاه  آیین عظیم الشأن اسلام، بر پایه روابط انسانی دوستان استوار شده است  امروز وحدت کلمه در میان جوامع اسلامی نقطه ضعف و ذلت دشمنان است.

 

 وی با اشاره به ایستادگی و پایداری ملت ایران در برابر تجاوز دشمنان گفت: ملت غیور ایران اسلامی در تاریخ هشت ساله جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و با مقاومت در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی اقتدارش را حفظ کرد  و گواه این ادعا ها شهیدان راه حل از سرزمین ها و اقلیم هایی همچون کردستان ایلام و سایر نقاط مرزی کشور است.

 این عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهر سنندج  خاطرنشان کرد: پایداری ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس موجب بیداری اسلامی و تشکیل جبهه‌های متعدد مقاومت در جهان اسلام شد جبهه های مقاومتی که تجاوز به  مسلمان را برنتآفتند و آیه قرآن کریم با این مضمون که مومنان برادر یک دیگر هستند  را  سرلوحه خودشان قرار دادند.

 وی افزود: امروز برای خنثی سازی توطئه دشمنان با تعامل و گفتگوبه انسجام مسلمانان کمک خواهیم کرد  همچنین مسئله فلسطین از مهمترین مسائل جهان اسلام در مقابله با سلطه گران جهان خواراست که هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

 

 

کد خبر 1107316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha