هفت زندانی محکومیت مالی در دو شهر کردستان آزاد شدند

به مناسبت هفته وحدت، هفت زندانی محکومیت مالی در دو شهر مریوان، قروه آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، هفته وحدت فرصتی برای نزدیکی و همدلی قلب‌هایی است که برای انسانیت می‌تپبد، در ایامی که میلاد یگانه منجی عالم بشریت و یادآور ولادت رسول خوبی است پیام‌آوری که وحدت اسلامی و انسانیت را بنا نهاد هفته وحدت تجلی همه مشترکات عالم اسلام است و در آنجا که امام علی(ع) فرمودند: از تفرقه بپرهیزید که موجب آفت است، شاهد آئینی نو در پیروی از این معنویت و همدلی انسانی با همراهی و همدلی ریاست سازمان زندان‌های کشور برای مساعدت به محکومان مالی بودیم تا بنای وحدت و همدلی را در این ایام محکم تر کند.

 

 

زندان مریوان اولین اقدام انسان دوستانه ریاست سازمان زندان‌های کشور را برای مساعدت و توجه به محکومان مالی همزمان با هفته وحدت جشن گرفت و در این مراسم شاهد آزادی سه محکوم نیازمند و بدهکار مالی بود.

 

 

سه محکوم و بدهکار مالی در زندان مریوان امروز در تحقق این هدف ارزنده با مساعدت ریاست سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند.

 

 

همچنین به مناسبت هفته وحدت، با همت خیر مریوانی و پرداخت بدهی، دو مددجوی بدهکار مالی دیگر نیز از زندان آزاد شدند.

 

 

در این مراسم که با همراهی خیرین نوع دوست مریوانی و موسسه آبشار عاطفه ها برپا شده بود، زمینه آزادی دو زندانی بدهکار مالی با پرداخت بدهی آنان توسط خیرین حاضر در مراسم فراهم شد تا جشن میلاد مهربانی با شادی دل خانواده‌های چشم به راه پدر همزمان شود.

 

 

در همین راستا زندان شهرستان قروه نیز شاهد آزادی دو محکوم مالی با همدلی خیرنوع دوست و پرداخت بدهی آنان به مبلغ 200 میلیون ریال بود.
 

کد خبر 1107321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha